Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1002
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГурова, Тетяна-
dc.date.accessioned2022-03-14T12:38:13Z-
dc.date.available2022-03-14T12:38:13Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationГурова, Тетяна. Формування інформаційно-комунікативної компетентності студентів-філологів на заняттях з англійської мови / Т. Гурова // Молодь і ринок. - 2018. - № 5. - С. 68-74.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1002-
dc.description.abstractУ статті висвітлено засоби формування ІКТ компетентності на заняттях з англійської мови і обґрунтувати важливість її формування в професійній підготовці студентів-філологів, проведено аналіз теоретичних праць вітчизняних та зарубіжних науковців, який свідчить, що необхідність формування інформаційно-комунікативної компетентності студента на практичних заняттях з англійської мови має відбуватися не за традиційними навчальними програмами, а за новими програмами, розробленими з урахуванням сучасних віртуальних форм комунікації.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectзасоби формування ІКТ компетентностіuk_UA
dc.subjectстуденти-філологиuk_UA
dc.subjectпрактичні заняття з англійської мовиuk_UA
dc.titleФормування інформаційно-комунікативної компетентності студентів-філологів на заняттях з англійської мовиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
133882-Текст статті-288186-1-10-20180617.pdf243,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.