Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1006
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБурчак, Ліана-
dc.contributor.authorБурчак, Станіслав-
dc.date.accessioned2022-03-14T13:27:40Z-
dc.date.available2022-03-14T13:27:40Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБурчак, Ліана. Динаміка сформованості компонентів дослідницької компетентності майбутнього вчителя / Л. Бурчак, С. Бурчак // Молодь і ринок. - 2018. - № 5. - С. 88-93.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1006-
dc.description.abstractУ статті розкрито технологію проведення педагогічного експерименту (констатувальний, пошуковий, формувальний, узагальнювальний етапи). Здійснено аналіз проведеного експериментально-педагогічного дослідження (якісний і кількісний), а також статистичну обробку одержаних результатів, що дозволило виявити динаміку сформованості компонентів дослідницької компетентності та доведено ефективність розроблених моделі та методичного супроводу процесу формування дослідницької компетентності майбутнього вчителя хімії.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectНова українська школаuk_UA
dc.subjectдинамікаuk_UA
dc.subjectвчительuk_UA
dc.subjectдослідницька компетентністьuk_UA
dc.subjectкомпонентиuk_UA
dc.subjectметодичний супровідuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.titleДинаміка сформованості компонентів дослідницької компетентності майбутнього вчителяuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
133899-Текст статті-288198-1-10-20180617.pdf489,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.