Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1013
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ашиток, Надія | - |
dc.date.accessioned | 2022-03-17T09:30:35Z | - |
dc.date.available | 2022-03-17T09:30:35Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Ашиток, Надія Формування гуманістично-ціннісних орієнтацій у дітей дошкільного віку на матеріалі дитячої літератури / Н. Ашиток // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій, О. Є. Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2017. – Вип. 5/37 : Педагогіка. – С. 4-11 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1013 | - |
dc.description.abstract | У статті зазначено, що дошкільний період сприятливий для формування ціннісних орієнтацій – вибіркових ставлень людини до цінностей, що визначають її поведінку. Важливого значення у цьому процесі набуває вміння педагогів допомагати дітям під час інтеріоризації загальнолюдських моральних цінностей та орієнтацій, в основі яких лежить гуманізм. Художня література у цьому плані відіграє значну роль, сприяючи процесу зазначеної інтеріоризації | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | гуманістично-ціннісні орієнтації | uk_UA |
dc.subject | виховання | uk_UA |
dc.subject | дошкільнята | uk_UA |
dc.subject | художня література | uk_UA |
dc.subject | вихователь | uk_UA |
dc.title | Формування гуманістично-ціннісних орієнтацій у дітей дошкільного віку на матеріалі дитячої літератури | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ашиток (4).pdf | 401,37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.