Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1013
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАшиток, Надія-
dc.date.accessioned2022-03-17T09:30:35Z-
dc.date.available2022-03-17T09:30:35Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationАшиток, Надія Формування гуманістично-ціннісних орієнтацій у дітей дошкільного віку на матеріалі дитячої літератури / Н. Ашиток // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій, О. Є. Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2017. – Вип. 5/37 : Педагогіка. – С. 4-11uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1013-
dc.description.abstractУ статті зазначено, що дошкільний період сприятливий для формування ціннісних орієнтацій – вибіркових ставлень людини до цінностей, що визначають її поведінку. Важливого значення у цьому процесі набуває вміння педагогів допомагати дітям під час інтеріоризації загальнолюдських моральних цінностей та орієнтацій, в основі яких лежить гуманізм. Художня література у цьому плані відіграє значну роль, сприяючи процесу зазначеної інтеріоризаціїuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectгуманістично-ціннісні орієнтаціїuk_UA
dc.subjectвихованняuk_UA
dc.subjectдошкільнятаuk_UA
dc.subjectхудожня літератураuk_UA
dc.subjectвиховательuk_UA
dc.titleФормування гуманістично-ціннісних орієнтацій у дітей дошкільного віку на матеріалі дитячої літературиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ашиток (4).pdf401,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.