Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1016
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДудник, Надія-
dc.date.accessioned2022-03-17T09:54:01Z-
dc.date.available2022-03-17T09:54:01Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationДудник, Надія Педагогічні ідеї Марії Монтессорі / Н. Дудник // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій, О. Є. Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2017. – Вип. 5/37 : Педагогіка. – С. 29-38uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1016-
dc.description.abstractУ статті розкрито розвиток педагогічних ідей М. Монтессорі. Акцентовано увагу на дидактичному матеріалі, його призначенні. Її технологія заснована і апробована на конкретному філософському вченні –теорії вільного виховання й сенсуалізму у педагогіці. Розкрито провідну ідею – створення педагогом предметно-просторового середовища, в якому дитина могла б найповніше розкрити свій внутрішній потенціал у процесі вільної самостійної діяльностіuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпедагогічні ідеїuk_UA
dc.subjectсаморозвитокuk_UA
dc.subjectпедагогічне спостереженняuk_UA
dc.subjectіндивідуальний підхідuk_UA
dc.subjectМарія Монтессоріuk_UA
dc.titleПедагогічні ідеї Марії Монтессоріuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
дудник (4).pdf404,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.