Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1021
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛаптінова, Юлія-
dc.date.accessioned2022-03-17T10:39:52Z-
dc.date.available2022-03-17T10:39:52Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЛаптінова, Юлія Процес навчання англійської мови у групах з різним рівнем мовленнєвої підготовки / Ю. Лаптінова // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій, О. Є. Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2017. – Вип. 5/37 : Педагогіка. – С. 79-88uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1021-
dc.description.abstractСтаття присвячена методиці навчання іноземної мови у різнорівневих групах немовних спеціальностей у вищих навчальних закладах. Розкрито сутність та значущість різнорівневої диференціації як однієї з актуальних технологій навчання при підготовці майбутніх фахівців. Важливу увагу приділено складнощам викладання й вивчення іноземної мови в студентських групах з різним рівнем мовленнєвої підготовки. Запропоновано методичні стратегії реалізації різнорівневої диференціації, що сприятимуть ефективному навчанню іноземної мови студентів немовних спеціальностейuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectзмішана групаuk_UA
dc.subjectдиференційоване навчанняuk_UA
dc.subjectстратегії викладанняuk_UA
dc.subjectнепрофільна дисциплінаuk_UA
dc.subjectрізнорівневий підхідuk_UA
dc.titleПроцес навчання англійської мови у групах з різним рівнем мовленнєвої підготовкиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
лаптінова.pdf421,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.