Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1022
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Логвиненко, Тетяна | - |
dc.date.accessioned | 2022-03-17T10:44:15Z | - |
dc.date.available | 2022-03-17T10:44:15Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Логвиненко, Тетяна Інноваційні технології підготовки фахівців соціальної сфери: досвід Скандинавських країн / Т. Логвиненко // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій, О. Є. Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2017. – Вип. 5/37 : Педагогіка. – С. 89-97 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1022 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано особливості підготовки соціальних працівників у системах вищої освіти Скандинавських країн. Акцентовано увагу на інноваційних технологіях цього процесу. Наведено приклади застосування інноваційних форм і методів професійної підготовки соціальних працівників у Данії, Норвегії, Швеції | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | інновація | uk_UA |
dc.subject | технологія | uk_UA |
dc.subject | соціальний працівник | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.title | Інноваційні технології підготовки фахівців соціальної сфери: досвід Скандинавських країн | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
логвиненко.pdf | 479,54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.