Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1026
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПалагута, Ілона-
dc.date.accessioned2022-03-17T12:21:17Z-
dc.date.available2022-03-17T12:21:17Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПалагута, Ілона Етапи організації педагогічної підтримки професійного розвитку майбутніх учителів у Великій Британії / І. Палагута // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій, О. Є. Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2017. – Вип. 5/37 : Педагогіка. – С. 129-136uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1026-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано основні проблеми педагогічної підтримки професійного розвитку майбутніх учителів у Великій Британії. Представлено основні підходи до визначення сутності поняття «педагогічна підтримка». Висвітлено й охарактеризовано «період вступу молодого вчителя на посаду», а також означено коло завдань, які має виконати молодий спеціаліст, щоб дійсно стати професіоналом. Представлено і проаналізовано основні етапи педагогічної підтримки професійного розвитку майбутніх учителів у Великобританіїuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпрофесійний розвитокuk_UA
dc.subjectпедагогічна підтримкаuk_UA
dc.subjectнаставникuk_UA
dc.subjectадаптаційний періодuk_UA
dc.subjectпедагогічна освітаuk_UA
dc.subjectкваліфікований вчительuk_UA
dc.titleЕтапи організації педагогічної підтримки професійного розвитку майбутніх учителів у Великій Британіїuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
палагута.pdf403,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.