Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1026
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Палагута, Ілона | - |
dc.date.accessioned | 2022-03-17T12:21:17Z | - |
dc.date.available | 2022-03-17T12:21:17Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Палагута, Ілона Етапи організації педагогічної підтримки професійного розвитку майбутніх учителів у Великій Британії / І. Палагута // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій, О. Є. Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2017. – Вип. 5/37 : Педагогіка. – С. 129-136 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1026 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано основні проблеми педагогічної підтримки професійного розвитку майбутніх учителів у Великій Британії. Представлено основні підходи до визначення сутності поняття «педагогічна підтримка». Висвітлено й охарактеризовано «період вступу молодого вчителя на посаду», а також означено коло завдань, які має виконати молодий спеціаліст, щоб дійсно стати професіоналом. Представлено і проаналізовано основні етапи педагогічної підтримки професійного розвитку майбутніх учителів у Великобританії | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | професійний розвиток | uk_UA |
dc.subject | педагогічна підтримка | uk_UA |
dc.subject | наставник | uk_UA |
dc.subject | адаптаційний період | uk_UA |
dc.subject | педагогічна освіта | uk_UA |
dc.subject | кваліфікований вчитель | uk_UA |
dc.title | Етапи організації педагогічної підтримки професійного розвитку майбутніх учителів у Великій Британії | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
палагута.pdf | 403,11 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.