Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1028
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Прокопів, Любов | - |
dc.date.accessioned | 2022-03-17T12:28:28Z | - |
dc.date.available | 2022-03-17T12:28:28Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Прокопів, Любов Особливості підтримки й функціонування малих шкіл Польщі / Л. Прокопів // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій, О. Є. Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2017. – Вип. 5/37 : Педагогіка. – С. 145-155 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1028 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано польський досвід збереження та функціонування малих шкіл, доведено, що реформи шкільної освіти, у тому числі малочисельної школи, у другій половині ХХ ст. у Польщі передбачали створення різноманітних проектів, волонтерство тощо; акцентовано увагу на ролі громадських організацій та діяльності державних органів освіти Польщі у підтримці та функціонуванні малих (малочисельних) шкіл; проаналізовано діяльність громадських організацій «Едукатор», «Федерації освітніх ініціатив» та ін | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | малочисельна школа | uk_UA |
dc.subject | мала школа | uk_UA |
dc.subject | громадські організації | uk_UA |
dc.subject | підготовка педагогічних кадрів | uk_UA |
dc.subject | волонтерство | uk_UA |
dc.title | Особливості підтримки й функціонування малих шкіл Польщі | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
прокопів (3).pdf | 432,47 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.