Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1041
Назва: Деякі аспекти підготовки майбутнього вчителя початкової школи до роботи в інклюзивному середовищі загальноосвітнього навчального закладу
Автори: Шевців, Зоя
Ключові слова: «Основи інклюзивної педагогіки»
теоретичні й практичні аспекти професійної підготовки
інтерактивні технології навчання
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Шевців, Зоя Деякі аспекти підготовки майбутнього вчителя початкової школи до роботи в інклюзивному середовищі загальноосвітнього навчального закладу / З. Шевців // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій, О. Є. Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2017. – Вип. 5/37 : Педагогіка. – С. 269-276
Короткий огляд (реферат): У статті представлено окремі аспекти професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи у вищому навчальному закладі до роботи в інклюзивному середовищі загальноосвітнього навчального закладу. Зокрема зосереджено увагу на розкритті значущості навчальної дисципліни «Основи інклюзивної педагогіки» за аналогічним авторським підручником. Проаналізовано сутність і роль здоровʼязберігальних технологій. Окреслено актуальність використання у навчальному процесі інтерактивних методів навчання з метою формування у студентів навичок до реабілітаційно-корекційної роботи в інклюзивному середовищі загальноосвітнього навчального закладу
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1041
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
шевців.pdf390,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.