Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1049
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄсіпова, Ольга-
dc.date.accessioned2022-03-23T10:01:45Z-
dc.date.available2022-03-23T10:01:45Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЄсіпова, Ольга. Педагогічні умови активізації навчальної діяльності майбутніх інженерів-педагогів комп'ютерного профілю / О. Єсіпова // Молодь і ринок. - 2018. - № 5. - С. 120-124.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1049-
dc.description.abstractУ статті розглянуто поняття “педагогічні умови”. На основі логічного аналізу, враховуючи теоретичні напрацювання науковців та педагогічний досвід визначено педагогічні умови активізації навчальної діяльності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю, до яких відноситься зміна позиції студента в навчальній діяльності шляхом проектного підходу до її організації; мотивації в процесі навчання шляхом інтеграції інформаційно-комунікаційних технологій в процесі навчання педагогічних дисциплін;корекція навчальної діяльності в процесі оперативного зворотного зв’язку.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectумоваuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectактивізація навчальної діяльностіuk_UA
dc.subjectзміна позиції студентаuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectоперативний зворотній зв’язокuk_UA
dc.titleПедагогічні умови активізації навчальної діяльності майбутніх інженерів-педагогів комп'ютерного профілюuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
133916-Текст статті-288217-1-10-20180617.pdf218,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.