Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1060
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Петриків, Володимир | - |
dc.date.accessioned | 2022-03-24T09:49:42Z | - |
dc.date.available | 2022-03-24T09:49:42Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Петриків, Володимир Суспільно-політичне підгрунтя формування змісту історичної освіти в Україні у перші повоєнні роки / В. Петриків // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / [редкол. : Н. В. Скотна, Г. Васянович. О. Є. Карпенко та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : [ВВ ДДПУ ім. І. Франка], 2014. – Вип. 29 : Педагогіка№Ч. 1. – С. 155-164 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1060 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано суспільно-політичні умови, в яких розвивалася вища історична освіта після Другої світової війни. Автор розглядає процес посилення ідеологізації навчального процесу та пов’язані з цим зміни в історичній освіті України перших повоєнних років | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | ідеологізація | uk_UA |
dc.subject | історія | uk_UA |
dc.subject | вища історична освіта | uk_UA |
dc.subject | програми | uk_UA |
dc.title | Суспільно-політичне підгрунтя формування змісту історичної освіти в Україні у перші повоєнні роки | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
петриків.pdf | 211,99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.