Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1067
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШарапа, Світлана-
dc.date.accessioned2022-03-24T12:11:00Z-
dc.date.available2022-03-24T12:11:00Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationШарапа, Світлана Аксіологічні аспекти підготовки вчителя у вищих педагогічних навчальних закладах України (кінець XX - початок XXI ст.) / С. Шарапа // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / [редкол. : Н. В. Скотна, Г. Васянович. О. Є. Карпенко та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : [ВВ ДДПУ ім. І. Франка], 2014. – Вип. 29 : Педагогіка№Ч. 1. – С. 222-228uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1067-
dc.description.abstractУ статтi обґрунтовано формування ціннісних пріоритетів, форм та методів підготовки вчителя у вищих педагогічних навчальних закладах України кінця ХХ – початку ХХІ ст. Формування змісту загальнопедагогічної підготовки на основі акмеологічного підходу повинно сприяти орієнтації та самовизначенню майбутнього вчителя в галузі педагогічної діяльності, неперервної педагогічної самоосвітиuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectціннісні орієнтаціїuk_UA
dc.subjectаксіологіяuk_UA
dc.subjectморальні цінностіuk_UA
dc.subjectзагальнолюдські, національні, громадянські, сімейні цінностіuk_UA
dc.titleАксіологічні аспекти підготовки вчителя у вищих педагогічних навчальних закладах України (кінець XX - початок XXI ст.)uk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
шарапа (2).pdf207,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.