Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1080
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКлим, Мар'яна-
dc.date.accessioned2022-03-24T14:00:03Z-
dc.date.available2022-03-24T14:00:03Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКлим, Мар'яна Сімейне виховання у Німецьких дослідницьких студіях крізь призму ретроспективного дискурсу / М. Клим // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / [редкол. : Н. Скотна, Г. Васянович. О. Карпенко та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2014. – Вип. 29 : Педагогіка№Ч. 2. – С. 103-111uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1080-
dc.description.abstractУ статті узагальнено досвід інтерпретації ролі та сімейного виховання дитинства в Німеччині, уточнено сутність змісту виховання дитини у різних соціальних групах. З’ясовано, що у Німеччині на початку 90-х рр. передумовами появи самостійних педагогічних досліджень, які стосувалися проблем сімейного виховання та дитинства кінця ХІХ – початку ХХ ст., були: об’єктивні соціокультурні умови, які активізували потреби трансформації знання історії теорії у практикуuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectвихованняuk_UA
dc.subjectсімейне вихованняuk_UA
dc.subjectдитинствоuk_UA
dc.subjectдослідницькі студіїuk_UA
dc.subjectНімеччинаuk_UA
dc.titleСімейне виховання у Німецьких дослідницьких студіях крізь призму ретроспективного дискурсуuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
клим.pdf222,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.