Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1081
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКобрій, Ольга-
dc.date.accessioned2022-03-24T14:03:23Z-
dc.date.available2022-03-24T14:03:23Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКобрій, Ольга Тенденції удосконалення змісту вищої педагогічної освіти України / О. Кобрій // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / [редкол. : Н. Скотна, Г. Васянович. О. Карпенко та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2014. – Вип. 29 : Педагогіка№Ч. 2. – С. 112-121uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1081-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано сучасний стан розробки тенденцій розвитку змісту вищої педагогічної освіти України, що стосуються організації якісного засвоєння інформації та досвіду майбутньої діяльності студентів. Виявлено прогностичні тенденції удосконалення змісту педагогічної освіти у ВНЗ України ХХІ ст., що стали результатом демократичних перетворень упродовж ХХ ст. Необхідне врахування демократичних процесів в українській системі освіти та її інтегрування в єдиний освітній простірuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectзміст педагогічної освітиuk_UA
dc.subjectпрогностичні тенденціїuk_UA
dc.subjectдемократичні перетворенняuk_UA
dc.subjectВНЗ Україниuk_UA
dc.titleТенденції удосконалення змісту вищої педагогічної освіти Україниuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
кобрій (8).pdf220,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.