Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1084
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрокопів, Любов-
dc.date.accessioned2022-03-24T14:15:51Z-
dc.date.available2022-03-24T14:15:51Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПрокопів, Любов Модернізація малочисельної школи на селі: проблеми і перспективи / Л. Прокопів // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / [редкол. : Н. Скотна, Г. Васянович. О. Карпенко та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2014. – Вип. 29 : Педагогіка№Ч. 2. – С. 141-147uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1084-
dc.description.abstractУ статті розкрито проблеми і перспективи модернізації сільської малочисельної школи, проаналізовано мережу загальноосвітніх шкіл у сільській місцевості. Акцентовано увагу на створенні умов для реалізації якісної освіти на селі, розвитку здібностей учнів. Наголошено, що педагогічно доцільним у роботі сільських малочисельних шкіл є поєднання традиційних та інноваційних освітніх технологій, спрямованих на створення духовної взаємодії у процесі суб’єкт-суб’єктних відносинuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectзагальноосвітня школаuk_UA
dc.subjectсільська школаuk_UA
dc.subjectмалочисельна школаuk_UA
dc.subjectперспективи розвиткуuk_UA
dc.titleМодернізація малочисельної школи на селі: проблеми і перспективиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
прокопів (4).pdf206,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.