Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1086
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРевть, Алла-
dc.contributor.authorГолембійовська, Лієне-
dc.date.accessioned2022-03-24T14:30:15Z-
dc.date.available2022-03-24T14:30:15Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationРевть, Алла Організація логопедичної допомоги в умовах сім'ї, яка виховує дитину з ринолалією / А. Ревть, Л. Голембійовська // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / [редкол. : Н. Скотна, Г. Васянович. О. Карпенко та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2014. – Вип. 29 : Педагогіка№Ч. 2. – С. 161-167uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1086-
dc.description.abstractУ статті охарактеризовано соціально-психологічні умови, що впливають на підвищення рівня взаємодії логопеда дошкільної установи, дитини з ринолалією та батьків, що виховують таку дитину. Проаналізовано форми і методи роботи, за допомогою яких буде оптимізовано життєдіяльність сім’ї, у якій виховується дитина з ринолалією. Здійснено аналіз логопедичної допомоги батькам, для фізичного й психічного розвитку дитини, її самоцінності, що забезпечує визнання дитинства, успішний перехід до навчання в школіuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectринолаліяuk_UA
dc.subjectлогопедuk_UA
dc.subjectбатьки, що виховують дитину з ринолалієюuk_UA
dc.titleОрганізація логопедичної допомоги в умовах сім'ї, яка виховує дитину з ринолалієюuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ревть (4).pdf213,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.