Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1087
Назва: Краєзнавчий компонент у змісті шкільних підручників для народних шкіл Закарпаття
Автори: Розлуцька, Галина
Ключові слова: краєзнавство
зміст підручників для початкового навчання
народні школи міжвоєнного періоду
Закарпаття
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Розлуцька, Галина Краєзнавчий компонент у змісті шкільних підручників для народних шкіл Закарпаття / Г. Розлуцька // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / [редкол. : Н. Скотна, Г. Васянович. О. Карпенко та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2014. – Вип. 29 : Педагогіка№Ч. 2. – С. 169-178
Короткий огляд (реферат): У статті краєзнавство розглядається як компонент змісту підручників для початкового навчання. Вказано, що краєзнавство вивчалося у народних школах Закарпаття міжвоєнного періоду як окремий предмет. Краєзнавчі матеріали, вміщені у змісті підручників з читання, рідної мови, історії, географії стали джерелом патріотизму закарпатців
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1087
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
розлуцька.pdf219,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.