Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1093
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМойко, Оксана-
dc.date.accessioned2022-03-28T12:42:52Z-
dc.date.available2022-03-28T12:42:52Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМойко, Оксана. Особливості формування професійної компетентності майбутніх учителів інформатики засобами інформаційно-комунікаційних технологій / О. Мойко // Молодь і ринок. - 2018. - № 5. - С. 139-144.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1093-
dc.description.abstractУ статті розглянуто структуру професійних компетентностей вчителя інформатики, проаналізовано підготовку майбутнього фахівця інформатики засобами інформаційно-комунікаційних технологій, яка передбачає здобуття ним повноцінної вищої освіти, підвищення кваліфікації, можливість перепідготовки, тобто охоплює всю освітню систему в цілому. Сучасний учитель інформатики повинен враховувати стрімкий розвиток інформаційних технологій, нові відкриття, виникнення нових методів навчання, відповідно до них постійно оновлювати свої знання, удосконалювати навички й уміння, розвивати ерудицію.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectвчитель інформатикиuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectзасоби навчанняuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectінформатизація освітиuk_UA
dc.titleОсобливості формування професійної компетентності майбутніх учителів інформатики засобами інформаційно-комунікаційних технологійuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
133926-Текст статті-288233-1-10-20180617.pdf230,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.