Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1094
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНожко, Ігор-
dc.date.accessioned2022-03-28T12:55:48Z-
dc.date.available2022-03-28T12:55:48Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationНожко, Ігор. Активізація навчальної діяльності майбутніх фахівців пожежної безпеки як важливий чинник формування професійної компетентності / І. Ножко // Молодь і ринок. - 2018. - № 5. - С. 144-147uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1094-
dc.description.abstractАвтором здійснено спробу з’ясувати особливості активізації навчальної діяльності майбутніх фахівців пожежної безпеки в умовах закладу вищої освіти. Доведено, що пізнавальна активність передбачає діяльнісний стан особистості, який характеризується прагненням до навчання і прояву вольових зусиль у процесі оволодіння знаннями. Виокремлено такі основні чинники активізації навчальної діяльності як мотивація та самостійна робота курсантів. Аргументовано, що в умовах реалізації нової парадигми вищої освіти актуальною проблемою є вирішення сучасних проблем організації навчального процесу магістрів як в умовах аудиторної, так і позааудиторної роботи.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectмотивuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA
dc.subjectаудиторна та позааудиторна роботаuk_UA
dc.subjectфахівець пожежної безпекиuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.titleАктивізація навчальної діяльності майбутніх фахівців пожежної безпеки як важливий чинник формування професійної компетентностіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
133927-Текст статті-288238-1-10-20180617.pdf234,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.