Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1096
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧжи, Цяо-
dc.date.accessioned2022-03-28T13:09:51Z-
dc.date.available2022-03-28T13:09:51Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЧжи, Цяо. Методика формування етномистецької компетентності учнів у музичному навчанні / Ц. Чжи // Молодь і ринок. - 2018. - № 5. - С. 155-159.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1096-
dc.description.abstractЕтномистецька компетентність тлумачиться автором статті як інтегральне особистісне утворення, що є результатом етнопідготовки особистості на основі рідного фольклору та поліетнічності, спрямованої на міжетнічну художньо-творчу толерантність і повагу у ставленні людини до фольклору інших етнічних культур. Визначено структурні компоненти феномену етномистецької компетентності – етнокогнітивний, аксіологічний, діяльнісно-творчий, мотиваційний, рефлексивний комунікативний та власне естетичний, який інтегрує решту. Запропоновано форми та методи, які забезпечують позитивну динаміку кожного з компонентів. Розкрито поетапне застосування методики (аналітико-прогностичний, упроваджувально-змістовий, діагностувально-коригувальний етапи). Визначено методичні завдання кожного етапу.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectетномистецька компетентністьuk_UA
dc.subjectучнівська молодьuk_UA
dc.subjectметодика та етапи формування етномистецької компетентност,uk_UA
dc.subjectмузичне навчанняuk_UA
dc.subjectполіетнічністьuk_UA
dc.titleМетодика формування етномистецької компетентності учнів у музичному навчанніuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
133929-Текст статті-288242-1-10-20180617.pdf306,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.