Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1102
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧопик, Юрій-
dc.date.accessioned2022-03-29T06:39:20Z-
dc.date.available2022-03-29T06:39:20Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЧопик, Юрій Теорія вільного виховання як складник реформаторської педагогіки кінця XIX - першої третини XX ст.: рецепція сучасної вітчизняної педагогічної науки / Ю. Чопик // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / [редкол. : Н. Скотна, Г. Васянович. О. Карпенко та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2014. – Вип. 29 : Педагогіка№Ч. 2. – С. 215-225uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1102-
dc.description.abstractУ статті здійснено узагальнений аналіз досліджень сучасних українських учених з проблеми теорії вільного виховання як складника зарубіжної реформаторської педагогіки кінця XIX – першої третини ХХ ст. Визначено здобутки науковців у цій ділянці. Окреслено подальші перспективи вивчення теорії вільного виховання. Охарактеризовано надбання вітчизняних учених у галузі персоналістики (представників реформаторської педагогіки на межі ХІХ і ХХ ст.)uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectтеорія вільного вихованняuk_UA
dc.subjectреформаторська педагогікаuk_UA
dc.subject“нове виховання”uk_UA
dc.titleТеорія вільного виховання як складник реформаторської педагогіки кінця XIX - першої третини XX ст.: рецепція сучасної вітчизняної педагогічної наукиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
чопик.pdf218,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.