Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1102
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чопик, Юрій | - |
dc.date.accessioned | 2022-03-29T06:39:20Z | - |
dc.date.available | 2022-03-29T06:39:20Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Чопик, Юрій Теорія вільного виховання як складник реформаторської педагогіки кінця XIX - першої третини XX ст.: рецепція сучасної вітчизняної педагогічної науки / Ю. Чопик // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / [редкол. : Н. Скотна, Г. Васянович. О. Карпенко та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2014. – Вип. 29 : Педагогіка№Ч. 2. – С. 215-225 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1102 | - |
dc.description.abstract | У статті здійснено узагальнений аналіз досліджень сучасних українських учених з проблеми теорії вільного виховання як складника зарубіжної реформаторської педагогіки кінця XIX – першої третини ХХ ст. Визначено здобутки науковців у цій ділянці. Окреслено подальші перспективи вивчення теорії вільного виховання. Охарактеризовано надбання вітчизняних учених у галузі персоналістики (представників реформаторської педагогіки на межі ХІХ і ХХ ст.) | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | теорія вільного виховання | uk_UA |
dc.subject | реформаторська педагогіка | uk_UA |
dc.subject | “нове виховання” | uk_UA |
dc.title | Теорія вільного виховання як складник реформаторської педагогіки кінця XIX - першої третини XX ст.: рецепція сучасної вітчизняної педагогічної науки | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
чопик.pdf | 218,43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.