Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1104
Назва: Модель підготовки майбутнього вчителя початкової школи до роботи з математично здібними школярами
Автори: Гарачук, Тетяна
Ключові слова: професійна підготовка
модель
робота з математично здібними школярами
майбутній вчитель початкової школи
компоненти моделі
змістове забезпечення моделі
етапи реалізації моделі,
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Гарачук, Тетяна Модель підготовки майбутнього вчителя початкової школи до роботи з математично здібними школярами / Т. Гарачук // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Н. В. Скотна, Г. Васянович, О. Є. Карпенко та ін.]. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2014. – Вип. 29 : Педагогіка№Ч. 3. – С. 16-26
Короткий огляд (реферат): У статті на основі аналізу нормативних, наукових та педагогічних джерел виокремлено і схарактеризовано компоненти моделі професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи до роботи з математично здібними школярами. Досліджено різноманітні думки щодо специфіки побудови моделі професійної підготовки майбутнього вчителя. Докладно розглянуто й обґрунтовано компоненти відповідної моделі: мету, змістове забезпечення, педагогічні умови, методи та принципи навчання, засоби і форми організації навчального процесу, етапи реалізації, компоненти, рівні й результат моделі професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи до роботи з математично здібними школярами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1104
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
гарачук.pdf220,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.