Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1113
Назва: | Формування дослідницької компетенції майбутніх учителів філологічних спеціальностей |
Автори: | Мішеніна, Тетяна |
Ключові слова: | навчально-виховний процес науководослідницька діяльність майбутні учителі філологічних спеціальностей вищий педагогічний навчальний заклад |
Дата публікації: | 2014 |
Бібліографічний опис: | Мішеніна, Тетяна Формування дослідницької компетенції майбутніх учителів філологічних спеціальностей / Т. Мішеніна // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Н. В. Скотна, Г. Васянович, О. Є. Карпенко та ін.]. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2014. – Вип. 29 : Педагогіка№Ч. 3. – С. 105-115 |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено сутність дослідницької компетенції; розкрито етапи організації дослідницької роботи майбутніх учителів філологічних спеціальностей у вищих педагогічних навчальних закладах шляхом послідовного інтегрування науки й навчально-виховного процесу. Розкрито особливості організації науково-дослідницької роботи студентів на основі застосування методів наукового пізнання як методів оволодіння навчальним предметом в умовах навчального пошуку. Виокремлено етапи дослідницької діяльності, на кожному з яких формуються і закріплюються знання й уміння, пов’язані з технікою і методикою виконання філологічного експерименту; формуванням психологопедагогічних і філологічних знань майбутніх фахівців |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1113 |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
мішеніна.pdf | 232,8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.