Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1115
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОсадченко, Інна-
dc.date.accessioned2022-03-29T11:11:03Z-
dc.date.available2022-03-29T11:11:03Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationОсадченко, Інна Формування ціннісно-смислових орієнтацій в учнів старшої школи як пропедевтична проблема / І. Осадченко // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Н. В. Скотна, Г. Васянович, О. Є. Карпенко та ін.]. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2014. – Вип. 29 : Педагогіка№Ч. 3. – С. 128-136uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1115-
dc.description.abstractУ статті автор виклала свою позицію щодо необхідності формувати ціннісно-смислові орієнтації в учнів старшої школи як потенційних студентів вищих педагогічних навчальних закладів. Вказується також, що виняткову важливість мають педагогічні цінності. Закцентовано увагу на аксіологічному підході, за якого цінностями визнаються не тільки явища і їх властивості, предмети, а й ідеї, спонукання у вигляді норм та ідеалів. Ідеться про нагальну потребу ціннісного переосмислення спрямованості як змісту освіти, так і технологій навчання, що має бути пріоритетом сучасного етапу розвитку української освітиuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectстаршокласникиuk_UA
dc.subjectцінностіuk_UA
dc.subjectціннісно-смислові орієнтаціїuk_UA
dc.subjectаксіологічний підхідuk_UA
dc.subjectтехнологія ситуаційного навчанняuk_UA
dc.titleФормування ціннісно-смислових орієнтацій в учнів старшої школи як пропедевтична проблемаuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
осадченко.pdf202,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.