Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1115
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Осадченко, Інна | - |
dc.date.accessioned | 2022-03-29T11:11:03Z | - |
dc.date.available | 2022-03-29T11:11:03Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Осадченко, Інна Формування ціннісно-смислових орієнтацій в учнів старшої школи як пропедевтична проблема / І. Осадченко // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Н. В. Скотна, Г. Васянович, О. Є. Карпенко та ін.]. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2014. – Вип. 29 : Педагогіка№Ч. 3. – С. 128-136 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1115 | - |
dc.description.abstract | У статті автор виклала свою позицію щодо необхідності формувати ціннісно-смислові орієнтації в учнів старшої школи як потенційних студентів вищих педагогічних навчальних закладів. Вказується також, що виняткову важливість мають педагогічні цінності. Закцентовано увагу на аксіологічному підході, за якого цінностями визнаються не тільки явища і їх властивості, предмети, а й ідеї, спонукання у вигляді норм та ідеалів. Ідеться про нагальну потребу ціннісного переосмислення спрямованості як змісту освіти, так і технологій навчання, що має бути пріоритетом сучасного етапу розвитку української освіти | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | старшокласники | uk_UA |
dc.subject | цінності | uk_UA |
dc.subject | ціннісно-смислові орієнтації | uk_UA |
dc.subject | аксіологічний підхід | uk_UA |
dc.subject | технологія ситуаційного навчання | uk_UA |
dc.title | Формування ціннісно-смислових орієнтацій в учнів старшої школи як пропедевтична проблема | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
осадченко.pdf | 202,87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.