Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1119
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРусакова, Людмила-
dc.date.accessioned2022-03-29T11:39:02Z-
dc.date.available2022-03-29T11:39:02Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationРусакова, Людмила Інтегративна методологія в сучасній художній освіті / Л. Русакова // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Н. В. Скотна, Г. Васянович, О. Є. Карпенко та ін.]. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2014. – Вип. 29 : Педагогіка№Ч. 3. – С. 170-178uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1119-
dc.description.abstractУ статті йдеться про створення інтеграційного простору художньої освіти. Автором виокремлено методологічні підходи до розвитку художньої освіти інтегративного характеру, що ґрунтуються на певній системі принципів, методів, форм та специфічних педагогічних умов тощо. Серед методологічних підходів, що забезпечують цей процес, автор виділяє поліхудожній, який базується на вивченні предметів естетико-мистецтвознавчого і культурологічного циклу на основі взаємозв’язку і синтезу споріднених видів мистецтва, та інтеграцію комп’ютерних технологій в художню освітуuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectхудожня освітаuk_UA
dc.subjectхудожнє вихованняuk_UA
dc.subjectполіхудожня освітаuk_UA
dc.subjectінтеграційний простірuk_UA
dc.subjectметодологічна основаuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectособистісно зорієнтована парадигмаuk_UA
dc.titleІнтегративна методологія в сучасній художній освітіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
русакова.pdf209,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.