Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1120
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Савченко, Олександра | - |
dc.date.accessioned | 2022-03-29T12:25:13Z | - |
dc.date.available | 2022-03-29T12:25:13Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Савченко, Олександра Формування в молодших школярів уміння працювати з підручником / О. Савченко // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Н. В. Скотна, Г. Васянович, О. Є. Карпенко та ін.]. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2014. – Вип. 29 : Педагогіка№Ч. 3. – С. 179-195 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1120 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлюється проблема формування у молодших школярів уміння працювати з підручником. Розглядається питання підручникотворення і навчання учнів працювати з підручником як носієм змісту предмету. Пропонуються методичні рекомендації щодо аналізу підручників для початкової школи, висвітлюється технологія використання усіх компонентів навчальної книги на уроці. Передбачено систему завдань, які формують в учнів уміння працювати з навчальною книгою як джерелом інформації. Зазначено, що оволодіння компонентами змісту є необхідним для формування відповідної предметної і ключової компетентності | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | джерело інформаці] | uk_UA |
dc.subject | компетентност | uk_UA |
dc.subject | знання | uk_UA |
dc.subject | зміст | uk_UA |
dc.subject | компоненти книги | uk_UA |
dc.subject | способи діяльності | uk_UA |
dc.title | Формування в молодших школярів уміння працювати з підручником | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
савченко (3).pdf | 255,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.