Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1120
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСавченко, Олександра-
dc.date.accessioned2022-03-29T12:25:13Z-
dc.date.available2022-03-29T12:25:13Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСавченко, Олександра Формування в молодших школярів уміння працювати з підручником / О. Савченко // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Н. В. Скотна, Г. Васянович, О. Є. Карпенко та ін.]. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2014. – Вип. 29 : Педагогіка№Ч. 3. – С. 179-195uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1120-
dc.description.abstractУ статті висвітлюється проблема формування у молодших школярів уміння працювати з підручником. Розглядається питання підручникотворення і навчання учнів працювати з підручником як носієм змісту предмету. Пропонуються методичні рекомендації щодо аналізу підручників для початкової школи, висвітлюється технологія використання усіх компонентів навчальної книги на уроці. Передбачено систему завдань, які формують в учнів уміння працювати з навчальною книгою як джерелом інформації. Зазначено, що оволодіння компонентами змісту є необхідним для формування відповідної предметної і ключової компетентностіuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectджерело інформаці]uk_UA
dc.subjectкомпетентностuk_UA
dc.subjectзнанняuk_UA
dc.subjectзмістuk_UA
dc.subjectкомпоненти книгиuk_UA
dc.subjectспособи діяльностіuk_UA
dc.titleФормування в молодших школярів уміння працювати з підручникомuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
савченко (3).pdf255,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.