Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1122
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Федчишин, Надія | - |
dc.date.accessioned | 2022-03-29T12:35:05Z | - |
dc.date.available | 2022-03-29T12:35:05Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Федчишин, Надія Витоки гербартіанської педагогіки в німецькомовних країнах: на прикладі Словенії / Н. Федчишин // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Н. В. Скотна, Г. Васянович, О. Є. Карпенко та ін.]. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2014. – Вип. 29 : Педагогіка№Ч. 3. – С. 206-217 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1122 | - |
dc.description.abstract | У запропонованій статті аналізується гербартіанcька педагогіка в Словенії, розкриваються успіхи реформаторських поглядів педагогіки в одній із земель Габсбурзької монархії, окреслюється її значення для педагогічної теорії та практики. Розвиток системи педагогіки в словенських університетах тісно пов’язаний з фундаментальними особливостями економічного, соціального розвитку, а отже, із чинною політичною системою, що виникла на початку ХХ ст. в Австро-Угорській монархії | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | гербартіанська доктрина у шкільній практиці | uk_UA |
dc.subject | Словенія | uk_UA |
dc.subject | педагогічна система | uk_UA |
dc.subject | формальні ступені | uk_UA |
dc.subject | педагогічна семінарія. | uk_UA |
dc.title | Витоки гербартіанської педагогіки в німецькомовних країнах: на прикладі Словенії / | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
федчишин (2).pdf | 253,95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.