Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1122
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедчишин, Надія-
dc.date.accessioned2022-03-29T12:35:05Z-
dc.date.available2022-03-29T12:35:05Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationФедчишин, Надія Витоки гербартіанської педагогіки в німецькомовних країнах: на прикладі Словенії / Н. Федчишин // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Н. В. Скотна, Г. Васянович, О. Є. Карпенко та ін.]. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2014. – Вип. 29 : Педагогіка№Ч. 3. – С. 206-217uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1122-
dc.description.abstractУ запропонованій статті аналізується гербартіанcька педагогіка в Словенії, розкриваються успіхи реформаторських поглядів педагогіки в одній із земель Габсбурзької монархії, окреслюється її значення для педагогічної теорії та практики. Розвиток системи педагогіки в словенських університетах тісно пов’язаний з фундаментальними особливостями економічного, соціального розвитку, а отже, із чинною політичною системою, що виникла на початку ХХ ст. в Австро-Угорській монархіїuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectгербартіанська доктрина у шкільній практиціuk_UA
dc.subjectСловеніяuk_UA
dc.subjectпедагогічна системаuk_UA
dc.subjectформальні ступеніuk_UA
dc.subjectпедагогічна семінарія.uk_UA
dc.titleВитоки гербартіанської педагогіки в німецькомовних країнах: на прикладі Словенії /uk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
федчишин (2).pdf253,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.