Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1125
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШаповал, Ольга-
dc.date.accessioned2022-03-29T13:08:53Z-
dc.date.available2022-03-29T13:08:53Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationШаповал, Ольга Різновиди тренінгових вправ у контексті підготовки майбутніх фахівців з пожежної безпеки до професійної діяльності / О. Шаповал // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Н. В. Скотна, Г. Васянович, О. Є. Карпенко та ін.]. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2014. – Вип. 29 : Педагогіка№Ч. 3. – С. 240-247uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1125-
dc.description.abstractУ статті на основі емпіричного аналізу наукових джерел схарактеризовано окремі різновиди тренінгових вправ у контексті підготовки майбутніх фахівців з пожежної безпеки до професійної діяльності: “Радість навчання”, “Інсайт-метод”, “Перетворення проблеми на самоціль”, “Стратегія”: “Особистий щоденник”, “Коротке спілкування”. Запропоновано такі етапи виконання тренінгових вправ: флеш-тест “Шлях до здійснення” → виконання тренінгових дій → аналіз успіху → пошук способів використання здобутих знань та пошук нових ідейuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectтехнологія тренінгового навчанняuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectмайбутні фахівці з пожежної безпекиuk_UA
dc.subjectрізновиди тренінгових вправuk_UA
dc.titleРізновиди тренінгових вправ у контексті підготовки майбутніх фахівців з пожежної безпеки до професійної діяльностіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
шаповал.pdf216,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.