Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1128
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бабакіна, Оксана | - |
dc.contributor.author | Блудова, Юлія | - |
dc.date.accessioned | 2022-03-31T11:20:49Z | - |
dc.date.available | 2022-03-31T11:20:49Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Бабакіна, Оксана Використання ресурсів неформальної освіти як фактора успішної професійної самореалізації майбутнього вчителя / О. Бабакіна, Ю. Блудова // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [ред. кол.: М.М.Чепіль(гол. ред.), О.М.Кобрій, О.Є.Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2021. – Вип. 12/44 : Педагогіка. – С. 18-22 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1128 | - |
dc.description.abstract | У статті подано трактування поняття «неформальна освіта», описана його харак-теристика, представлений аналіз основних соціальних практик організації неформальної освіти. Під неформальною освітою розглядаємо форму пізнавального процесу, що відбувається в освітніх установах або громадських організаціях, клубах, гуртках, а також під час індивідуальних занять із репетитором або тренером, як правило, не супроводжується видачею документа; це спон-танна індивідуальна пізнавальна діяльність, що супроводжує повсякденне життя індивіда і має цілеспрямований характер. Реальне співвідношення формальної та неформальної освіти в сучас-ному інституційному суспільстві становить одну з ключових теоретичних і практичних проблем.Також неформальна освіта характеризується як свідомий, певною мірою самоорганізований і регламентований процес отримання знань, що орієнтується на конкретні освітні цілі і запити. Процес отримання неформальної освіти може відбуватися також стихійно, шляхом індивідуаль-ного засвоєння інформації, і не обов’язково супроводжуватися видачею документа про освіту.Реалізація можливостей неформальної освіти вимагає нової стратегії освіти, що засновані на нововведеннях, методах, формах навчання, його організаційній структурі. У мережі Інтернет міститься велика кількість сайтів, освітніх платформ і порталів освітнього харак-теру, що містять презентації та конспекти навчальних і позаурочних занять, дидактичні матеріали, статті з питань навчання і виховання.Так, функціонують безплатні електронні платформи, що надають безплатні курси за різною тематикою (Студія онлайн-освіти Educational Era; Освітня платформа Prometheus; Освітня платформа Вум online), що сприяють процесу самоосвіти майбутніх вчителів.Перевагами системи неформальної освіти є її мобільність, гнучкість у контексті того, що відбуваються глобальні зміни в освіті. Тому неформальна освіта є значущою складовою частиною функціонування студентської спільноти, допомагає її учасникам освоювати нові соціальні ролі, сприяє їх розвитку в рамках вибраних напрямів підготовки | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | неформальна освіта | uk_UA |
dc.subject | професійна самореалізація | uk_UA |
dc.subject | здобувачі вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | заклади вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | майбутній вчитель | uk_UA |
dc.title | Використання ресурсів неформальної освіти як фактора успішної професійної самореалізації майбутнього вчителя | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
бабакіна.pdf | 308,97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.