Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1130
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВорона, Лариса-
dc.date.accessioned2022-03-31T11:29:44Z-
dc.date.available2022-03-31T11:29:44Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationВорона, Лариса Дистанційне навчання в закладах позашкільної освіти / Л. Ворона // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [ред. кол.: М.М.Чепіль(гол. ред.), О.М.Кобрій, О.Є.Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2021. – Вип. 12/44 : Педагогіка. – С. 30-35uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1130-
dc.description.abstractУ статті розглянуті та окреслені характеристики основних форм дистанційного навчання, що є інновацією не тільки для позашкільної освіти, а й для всієї освітньої систе-ми країни. Вперше вчителі, вихователі, викладачі, педагогічні працівники змушені були за короткий час кардинально змінити форми та методи навчання і перейти на неадаптоване в сучасному освітньому процесі дистанційне навчання. Карантин змусив нас, освітян, в тому числі педагогів-позашкільників, працювати зі своїми гуртківцями у віддаленому доступі. І хоча на певний час оселилася тиша у навчальних кабінетах, лабораторіях, майстернях, карантин спонукає педагогів закладів позашкільної освіти до креативного пошуку активних форм спілкування з гуртківцями через мережу Інтернет, розвитку їх творчих здібностей та життєвих компетентностей. У статті надані поради щодо організації дистанційного навчання в закладах позашкільної освіти. У практику роботи педагогів увійшли проведення гру-пових та індивідуальних онлайн-занять, майстер-класів, консультацій, хвилинок спілкування, відеопрезентацій, онлайн-виставок, фотозвітів та інше. Автор пропонує інструментарій дистанційного навчання на час карантинного періоду та різні дистанційні форми проведення занять у гуртку. Керівники гуртків тримають зв’язок із вихованцями та їх батьками через електронну пошту, телефонний зв’язок, Facebook, Messenger, Viber, Skype Instagram. Ситуація, яка виникла в країні, стала найбільшим та найскладнішим викликом для всієї освітянської спільноти та системи освіти України загалом за роки незалежності, дистанційне навчання стало вимушеним експериментом, який має стати поштовхом до аналізу, висновків, швидко-го прийняття рішень для організації освітнього процесу в будь-яких умовахuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпозашкільна освітаuk_UA
dc.subjectзаклади позашкільної освітиuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectвихованці закладів позашкільної освітиuk_UA
dc.titleДистанційне навчання в закладах позашкільної освітиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ворона.pdf311,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.