Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1131
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Григор’єва, Тетяна | - |
dc.contributor.author | Михайлова, Оксана | - |
dc.contributor.author | Гуманкова, Ольга | - |
dc.date.accessioned | 2022-03-31T11:34:50Z | - |
dc.date.available | 2022-03-31T11:34:50Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Григор’єва, Тетяна Інтерактивні методи навчання іноземних мов дорослих / Т. Григор’єва, О. Михайлова, О. Гуманкова // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [ред. кол.: М.М.Чепіль(гол. ред.), О.М.Кобрій, О.Є.Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2021. – Вип. 12/44 : Педагогіка. – С. 36-45 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1131 | - |
dc.description.abstract | У статті здійснено аналіз вітчизняної та зарубіжної науково-педагогічної літератури з питань освіти дорослих в цілому та навчання іноземних мов дорослої аудиторії зокрема; надано визначення понять «освіта дорослих», «андрагогіка», «дорослість». Проаналізовано теоретичні основи навчання іноземних мов дорослих, визначено основні фактори, що впливають на ефективність засвоєння мови, та систематизовано основні принципи навчання дорослих. У статті виокремлено характеристики дорослого слухача як суб’єкта вивчення іноземних мов, висвітлено ряд підходів до їх класифікації та надано більш детальну характеристику деяким з них. Розглянуто роль викладача в організації навчання дорослої аудиторії та визначено завдання в контексті їх професійної діяльності. З’ясовано, що провідною роллю викладача є роль фасилітатора та модератора. Окремо представлено класифікацію ролей викладача у процесі навчання іноземних мов. Охаракте-ризовано зміст, організацію та умови інтерактивного навчання, розглянуто класифікації інтерактивних технологій вітчизняних дослідників за формами навчання. Особливу ува-гу приділено принципу групової взаємодії та організаційним етапам групового навчання дорослих, яке автори розглядають як сприятливе середовище для ефективного вивчення іноземної мови. Систематизовано результати інтерактивного навчання та наведено при-клади його різноманітних форм і методів. Систематизовано ознаки, функції та переваги тих інтерактивних методів, які забезпечують ефективне навчання іноземних мов дорос-лих. Зокрема, розглянуто методи кейс-навчання, ділової навчальної гри, проєктів та роз-глянуто форми кооперативного методу навчання. Крім того, у статті визначено роль сучасних освітніх технологій у процесі удосконалення мовленнєвих та мовних навичок дорослих, а саме переваги використання мультимедійних засобів навчання для успішного оволодіння іноземними мовами | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | андрагогічний підхід | uk_UA |
dc.subject | навчання дорослих | uk_UA |
dc.subject | іноземні мов | uk_UA |
dc.subject | інтерактивне навчання | uk_UA |
dc.subject | методи навчання | uk_UA |
dc.title | Інтерактивні методи навчання іноземних мов дорослих | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
григорєва.pdf | 334,94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.