Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1135
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Заря, Лариса | - |
dc.date.accessioned | 2022-03-31T12:04:47Z | - |
dc.date.available | 2022-03-31T12:04:47Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Заря, Лариса Шляхи навчання грі на фортепіано в педагогічних закладах освіти / Л. Заря // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [ред. кол.: М.М.Чепіль(гол. ред.), О.М.Кобрій, О.Є.Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2021. – Вип. 12/44 : Педагогіка. – С. 67-72 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1135 | - |
dc.description.abstract | Стаття розкриває проблему сучасних умов навчання в навчальних педагогічних закладах, де надається можливість навчання для тих, хто не має музичну освіту.Відмічається, що початковий етап навчання гри на фортепіано пов’язаний із багать-ма труднощами, які зумовлені необхідними вміннями та навичками гри на фортепіано, для професійного виконання музичних творів.У статті розглянуті кілька типів умінь та навичок, необхідних для майбутньої професійної діяльності: рухові, пізнавальні, теоретичні і практичні. Зазначається, що найбільш важким для вчителя музичного мистецтва є вміння добирати по слуху й транспонувати. Відсутність цих навичок у подальшому обмежує можливості ведення уроку музичного мистецтва і позакласної роботи в закладах загальної середньої освіти.Підкреслюється, що з самого початку навчання здобувачам освіти необхідно зробити установ-ку на музичне виконання творів. Тому дуже важливо з перших занять розвивати уміння розкрива-ти образний зміст твору, передавати стильові ознаки, показувати володіння формою.Автор зазначає, що здобувачі освіти за час навчання мають закріпити деякі основні вміння: теоретичне осмислення твору; зупинка уваги на окремих елементах музичної тканини (послухати звучання мелодії, підголосків, пов’язуючи епізоди); постійне вислуховування музич-ного твору у своєму виконанні, усвідомлення при цьому інтонаційної виразності відповідно до змісту твору; відчування й розуміння процесу розвитку музичної думки, врахування всіх елементів виразності; охоплення форми твору, звернення уваги на кульмінацію і цезури, темпові і динамічні контрасти, образний зміст.Автор відзначає, що викладання фортепіано в педагогічних закладах потребує особливі підходи та рекомендує методичні прийоми, які зможуть сприяти самовихованню і вдоскона-ленню майбутніх професійних якостей здобувачів освіти | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | здобувачі освіти | uk_UA |
dc.subject | гра на фортепіано | uk_UA |
dc.subject | уміння | uk_UA |
dc.subject | навички | uk_UA |
dc.subject | зміст | uk_UA |
dc.title | Шляхи навчання грі на фортепіано в педагогічних закладах освіти | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
заря.pdf | 313,06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.