Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1137
Назва: | Інтеграція інфомедійної грамотності в програму підготовки майбутніх офіцерів Національної гвардії України |
Автори: | Ільченко, Олена |
Ключові слова: | інфомедійна грамотність медіаграмотність фіцер Національної гвардії України |
Дата публікації: | 2021 |
Бібліографічний опис: | Ільченко, Олена Інтеграція інфомедійної грамотності в програму підготовки майбутніх офіцерів Національної гвардії України / О. Ільченко // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [ред. кол.: М.М.Чепіль(гол. ред.), О.М.Кобрій, О.Є.Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2021. – Вип. 12/44 : Педагогіка. – С. 78-83 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена проблемам інтегрування інфомедійної грамотності в програ-му підготовки майбутніх офіцерів Національної гвардії України. У час інформаційно-психологічних викликів ця тема набула особливо гострої актуальності для України. На прикладі змін, внесених до освітнього простору курсантів Національної академії Національної гвардії України, розглянуто шляхи інтегрування основ медіаграмотності в освітні програми, сформульовано мету курсу і репре-зентовано проєкт програми «Основи медіаграмотності», запропоновано приклади вправ.Авторка цієї статті вбачає такі шляхи інтеграції інфомедійної грамотності в освітньо-професійну програму підготовки майбутніх офіцерів Національної гвардії України: 1) впровад-ження окремого курсу; 2) запуск онлайн-курсу або мотивація здобувачів вищої освіти проходити наявні; 3) організація гуртка; 4) включення окремих тем / змістових модулів / блоків змістових модулів до дисциплін, що є в програмі; 5) введення окремих вправ, що сприятимуть розвитку кри-тичного аналізу медіаконтенту, у план занять із дисциплін суспільно-гуманітарного циклу.Програма курсу з медіаграмотності передбачає інтеграцію таких основних тем: 1) роль медіа в житті сучасної людини; 2) традиційні медіа; 3) редакційна політика; 4) соціальні медіа; 5) дезінформація та медіаманіпуляція. Підсумкове заняття пропонується проводити у формі репрезентації курсантами фінальних індивідуальних проєктів.У цій розвідці запропоновано приклади вправ і завдань, спрямованих на вивчення і самоаналіз медіапростору курсантів, на розвиток новинної грамотності, на ознайомлення із приватними медіа та впливом їх власників на інформаційний медіапростір, на виявлення медіаманіпуляцій. Ці вправи варто сприймати лише як «правила гри», добираючи контент з англомовних, фран-комовних і т. д. сайтів за темою заняття, в яке буде інтегровано ту чи ту вправу |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1137 |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ільченко (2).pdf | 338,37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.