Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1138
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Катеринюк, Христина | - |
dc.contributor.author | Шульга, Альона | - |
dc.date.accessioned | 2022-03-31T12:21:05Z | - |
dc.date.available | 2022-03-31T12:21:05Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Катеринюк, Христина Роль розвитку логічного мислення в сучасній математичній освіті / Х. Катеринюк, А. Шульга // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [ред. кол.: М.М.Чепіль(гол. ред.), О.М.Кобрій, О.Є.Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2021. – Вип. 12/44 : Педагогіка. – С. 84-88 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1138 | - |
dc.description.abstract | У статті здійснено стислий аналіз вітчизняних і закордонних праць, що сто-суються проблеми формування логічного мислення молодших школярів на сучасному етапі; проаналізовано підходи до процесу формування логічного мислення учнів початкової школи та коротко представлено стан формування логічного мислення в сучасній математичній освіті.Досліджено історію сутності поняття «логіка», теоретично обґрунтовано поняття «мислення», вказаний вид мислення, який переважає у молодших школярів, а також зазначе-но, що мислення є невіддільним процесом пізнання навколишнього світу; спрямовано увагу на важливість формування логічного мислення в молодших школярів.Здійснено спостереження за діяльністю вчителів початкової школи у процесі формування логічного мислення учнів, виявлено недоліки, які не сприяють повноцінному розумовому розвитку здобувачів освіти, помічена необхідність побудови такої моделі процесу навчання, яка сприяла б не тільки ефективному засвоєнню знань, формуванню навичок і вмінь, а й психічному розвитку учнів.Охарактеризовано особливості розвитку логічного мислення відповідно до вікових осо-бливостей учнів, виявлено безпосередній вплив вікових особливостей на процес формування логічних дій, зазначено характеристики деяких із них. Звернено увагу на умови ефективного застосування прийомів розвитку логічного мислення в сучасній математичній освіті.На основі проаналізованих джерел виявлено стан розвитку логічного мислення в сучасній математичній освіті, а також визначено провідну роль математичної освітньої галузі в навчальному процесі.Акцентовано на тому, що мислення школярів має дуже великі й не повною мірою використовувані резерви й можливості. А ось розкрити до кінця ці резерви, на їх основі зробити навчання більш ефек-тивним і творчим – складне і надважливе завдання сучасної педагогіки | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | математична освіта | uk_UA |
dc.subject | мислення | uk_UA |
dc.subject | логічне мислення | uk_UA |
dc.subject | методика навчання математики | uk_UA |
dc.title | Роль розвитку логічного мислення в сучасній математичній освіті | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
катеринюк.pdf | 330,46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.