Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1138
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКатеринюк, Христина-
dc.contributor.authorШульга, Альона-
dc.date.accessioned2022-03-31T12:21:05Z-
dc.date.available2022-03-31T12:21:05Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКатеринюк, Христина Роль розвитку логічного мислення в сучасній математичній освіті / Х. Катеринюк, А. Шульга // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [ред. кол.: М.М.Чепіль(гол. ред.), О.М.Кобрій, О.Є.Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2021. – Вип. 12/44 : Педагогіка. – С. 84-88uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1138-
dc.description.abstractУ статті здійснено стислий аналіз вітчизняних і закордонних праць, що сто-суються проблеми формування логічного мислення молодших школярів на сучасному етапі; проаналізовано підходи до процесу формування логічного мислення учнів початкової школи та коротко представлено стан формування логічного мислення в сучасній математичній освіті.Досліджено історію сутності поняття «логіка», теоретично обґрунтовано поняття «мислення», вказаний вид мислення, який переважає у молодших школярів, а також зазначе-но, що мислення є невіддільним процесом пізнання навколишнього світу; спрямовано увагу на важливість формування логічного мислення в молодших школярів.Здійснено спостереження за діяльністю вчителів початкової школи у процесі формування логічного мислення учнів, виявлено недоліки, які не сприяють повноцінному розумовому розвитку здобувачів освіти, помічена необхідність побудови такої моделі процесу навчання, яка сприяла б не тільки ефективному засвоєнню знань, формуванню навичок і вмінь, а й психічному розвитку учнів.Охарактеризовано особливості розвитку логічного мислення відповідно до вікових осо-бливостей учнів, виявлено безпосередній вплив вікових особливостей на процес формування логічних дій, зазначено характеристики деяких із них. Звернено увагу на умови ефективного застосування прийомів розвитку логічного мислення в сучасній математичній освіті.На основі проаналізованих джерел виявлено стан розвитку логічного мислення в сучасній математичній освіті, а також визначено провідну роль математичної освітньої галузі в навчальному процесі.Акцентовано на тому, що мислення школярів має дуже великі й не повною мірою використовувані резерви й можливості. А ось розкрити до кінця ці резерви, на їх основі зробити навчання більш ефек-тивним і творчим – складне і надважливе завдання сучасної педагогікиuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectматематична освітаuk_UA
dc.subjectмисленняuk_UA
dc.subjectлогічне мисленняuk_UA
dc.subjectметодика навчання математикиuk_UA
dc.titleРоль розвитку логічного мислення в сучасній математичній освітіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
катеринюк.pdf330,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.