Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1139
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКерекеша, Ольга-
dc.date.accessioned2022-03-31T12:26:21Z-
dc.date.available2022-03-31T12:26:21Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКерекеша, Ольга Сучасні тенденції у вищій освіті: досвід впровадження нової спеціальності в Одеському національному економічному університеті / О. Керекеша // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [ред. кол.: М.М.Чепіль(гол. ред.), О.М.Кобрій, О.Є.Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2021. – Вип. 12/44 : Педагогіка. – С. 89-93uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1139-
dc.description.abstractНині перед закладами ВНЗ постає питання актуальності, сучасності та інноваційності освітнього контенту та спеціальностей, які пропонуються. На зміну одно-профільності приходять багатопрофільні спеціальності. Вміння адміністрації університету своєчасно реагувати на ці зміни, пропонувати абітурієнтам та викладачам ЗВО нові напря-ми розвитку та нові траєкторії навчання, відповідати на виклики сучасного реального бізнес-середовища є гарантією успіху будь-якого закладу вищої освіти. Із виходом України до гло-бального освітнього середовища, міграцією та цікавістю до отримання освіти в Україні від іноземців зростає попит на викладання англійській мові. В той же час кількість викладачів, які б могли робити це якісно, на жаль, є незначною та недостатньою для задоволення такого попи-ту. По-друге, ми бачимо, що багато абітурієнтів навіть безпосередньо перед подачею заяв на зарахування у ЗВО не визначилися остаточно зі своїми пріоритетами та до останнього момен-ту вибирають часто між філологією, бізнес-освітою та педагогічною освітою. Ми вирішили, що можемо готувати за всіма цими напрямами одночасно.І, найголовніше, сучасне молоде покоління має інші уявлення про успіх і стратегію його досягнен-ня, в яких освіта сприймається не як соціальний ліфт та інструмент вибудовування кар’єри, а як елемент своєї унікальної та неповторної долі, засіб реалізації творчого потенціалу особистості.Автором статті розглядаються тринадцять основних тенденцій сучасної освіти, описується інноваційний підхід ОНЕУ до наповнення освітнього контенту та досвід впровадження в сучас-ний освітній процес трикомпонентної освітньої програми «Англійська мова в економіці та бізнес освіті». У статті також приділено увагу сучасним викликам, які сприяють трансформації освітнього процесу та формуванню нових освітніх трендівuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectвибір спеціальностіuk_UA
dc.subjectінноваційні підходи до освітиuk_UA
dc.subjectтенденції сучасної освітиuk_UA
dc.subjectтрикомпонентна освітня програмаuk_UA
dc.subjectтрансформація освітніх трендівuk_UA
dc.titleСучасні тенденції у вищій освіті: досвід впровадження нової спеціальності в Одеському національному економічному університетіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
керекеша.pdf311,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.