Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1141
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКондратюк, Олена-
dc.contributor.authorШульга, Руслана-
dc.date.accessioned2022-03-31T12:43:16Z-
dc.date.available2022-03-31T12:43:16Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКондратюк, Олена Педагогічні умови формування дослідницьких умінь молодших школярів на уроках математики засобами інтегрованого навчання / О. Кондратюк, Р. Шульга // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [ред. кол.: М.М.Чепіль(гол. ред.), О.М.Кобрій, О.Є.Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2021. – Вип. 12/44 : Педагогіка. – С. 99-104uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1141-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема формування дослідницьких умінь молодших школярів на уроках математики засобами інтегрованого навчання.Зазначено, що проблема формування дослідницьких умінь учнів початкової школи набуває особливої актуальності в умовах впровадження компетентнісного підходу в початковій школі. Сформо-ваність в учнів загальних дослідницьких умінь є одним із показників, що свідчить про сформованість у них математичної компетентності загалом. Обґрунтовано, що, оскільки компетентність є якістю особистості, яка проявляється у знаннях, уміннях, навичках, досвіді та цінностях, доцільними у формуванні математичної компетентності в учнів є засоби інтегрованого навчання. У межах дослідження під засобами інтеграції розуміється зміст навчальних завдань, що інтегрує знання з різних освітніх галузей, а також способи діяльності, що є спільними для різних навчальних предметів.Розкрито педагогічні умови формування в учнів дослідницьких умінь та висвітлено етапи педагогічного експерименту, в якому було забезпечено визначені умови. Зміст експериментальної роботи враховував пізнавальні потреби другокласників, що стимулюва-ло їхню активність; учні вчилися аналізувати, зіставляти, виділяти головне, застосовувати набуті навички. Вказано різні види інтегрованих завдань, що забезпечували формування ком-плексу дослідницьких умінь, та наведено їх приклади. Групові форми співпраці забезпечили підвищення інтересу дітей до вивчення математики та рівня сформованості дослідницьких умінь школярів, набуття досвіду колективної праці та формування цінності спільної справи.Матеріали можуть бути використані педагогами у формуванні дослідницьких умінь у другокласників засобами інтегрованого навчання, зокрема, на уроках, що інтегрують зміст математичної, природничої та мовно-літературної освітніх галузейuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectдослідницькі умінняuk_UA
dc.subjectдослідницька діяльністьuk_UA
dc.subjectінтегроване навчанняuk_UA
dc.subjectматематична компетентність молодших школярівuk_UA
dc.titleПедагогічні умови формування дослідницьких умінь молодших школярів на уроках математики засобами інтегрованого навчанняuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
кондратюк.pdf314,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.