Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1143
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кравченко, Тетяна | - |
dc.date.accessioned | 2022-03-31T13:35:15Z | - |
dc.date.available | 2022-03-31T13:35:15Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Кравченко, Тетяна Вплив вивчення історичного минулого на формування патріотичних настроїв молоді Великобританії / Т. Кравченко // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [ред. кол.: М.М.Чепіль(гол. ред.), О.М.Кобрій, О.Є.Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2021. – Вип. 12/44 : Педагогіка. – С. 111-116 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1143 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджується взаємозв’язок між знанням історії та формуванням патріотичних настроїв. Вказується, що вивчення історії з переважним акцентом на позитивному минулому прищеплює молоді почуття лояльності до держави, сформоване та позитивне почут-тя особистості та приналежності. Попередньо існуюча в Великобританії навчальна програма з історії базувалася на твердженні, що найкращим способом формування сучасного, всеохоплю-ючого патріотизму є навчання всіх британських громадян пишатися історичними досягненнями країни. Ключовими темами, які пропонувались для вивчення студентам, були розвиток благочинної системи парламентської демократії, підняття Великобританії до статусу великої держави шля-хом промислової революції та приєднань до імперії та тріумф Великобританії у двох найбільших конфліктах ХХ століття. З часом Великобританія стала однією з багатьох країн, які відійшли від традиційної моделі шкільної історії, зосередженої на передачі позитивних оповідань про національне минуле. Це було відображено в першій національній навчальній програмі з історії, яка вимагала балан-су між британською, європейською та світовою історією, а також між політичною, економічною, соціальною та культурною історією. Нова навчальна програма з історії також наголосила на важливості розвитку свідомого сприйняття та розвитку критичної грамотності молоді. Також було реалізовано ідею, що молоді люди повинні дізнатися, що минуле можна трактувати по-різному. Кон-статовано, що глибоке розуміння того, що сталося в нашій історії, допомагає усвідомлено розуміти те, що відбувається сьогодні. Розвиток незалежного критичного мислення стосовно історії серед молоді підтвердили результати опитувань, проведених після введення оновленої навчальної програми. Зауважується щодо цього, що мало хто з студентів пройде через життя, не відчувши в певні момен-ти припливів патріотичних настроїв, або не культивує власного почуття патріотизму під впливом інших людей. Зроблено висновок, що звернення до історичного досвіду та до національної пам’яті є однією з умов успішного національно-патріотичного виховання молоді | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | аціонально-патріотичне виховання | uk_UA |
dc.subject | молодь | uk_UA |
dc.subject | патріотичні настрої | uk_UA |
dc.subject | навчальна програма з історії | uk_UA |
dc.subject | Британська історія | uk_UA |
dc.title | Вплив вивчення історичного минулого на формування патріотичних настроїв молоді Великобританії | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
кравченко (2).pdf | 315,3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.