Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1144
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКудрявцева, Валентина-
dc.date.accessioned2022-03-31T13:40:46Z-
dc.date.available2022-03-31T13:40:46Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКудрявцева, Валентина Можливості активного навчання у курсі морської англійської мови / В. Кудрявцева // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [ред. кол.: М.М.Чепіль(гол. ред.), О.М.Кобрій, О.Є.Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2021. – Вип. 12/44 : Педагогіка. – С. 117-124uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1144-
dc.description.abstractНеобхідність більшої уваги вищих навчальних закладів до розвитку у студентів умінь критичного і креативного мислення, спілкування і співпраці, особливо необхідних в умовах сьогоден-ня, орієнтує викладачів на упровадження активного навчання і, таким чином, на усвідомлення його складових елементів. У статті йдеться про поняття «активне навчання» та важливість визна-чення його складових елементів у навчанні морської англійської мови. Автор зупиняється на осо-бливостях запровадження та використання стратегії активного навчання на різних етапах курсу морської англійської мови у морському закладі вищої освіти. Особлива увага приділена використан-ню завдань, що потребують застосування умінь вищого розумового рівня, та розвитку здатності студентів здійснювати рефлексію щодо результативності власного навчання.Зазначається, що дослідження базувалось на спостереженнях за організацією навчального процесу на заняттях викладачів кафедри, порівнянні завдань, застосованих на різних етапах занять з різновіковими студентами, аналізі планів занять і проведенні дискусій з викладачами морської англійської мови стосовно можливостей застосування стратегії активного навчан-ня. Автор характеризує перепони на шляху викладачів до системного використання стратегії активного навчання, на особливостях використання активного навчання на заняттях зі сту-дентами різних років навчання, а також на методах активного навчання, що застосовують-ся у практиці роботи. Важливою частиною статті є думки автора стосовно можливості застосування методів активного навчання у змішаному форматі навчального процесу і осо-бливостях рефлективних завдань на курсі морської англійської мови. Висловлено думку, що окремим кафедрам, які вирішують запроваджувати активне навчання, слід самостійно визначитися, який зміст вкладається в поняття «активне навчання» в умовах відповідної професійної спрямованості навчального курсу.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectактивне навчанняuk_UA
dc.subjectморська англійська моваuk_UA
dc.subjectуміння мислення вищого рівняuk_UA
dc.subjectзмішане навчанняuk_UA
dc.titleМожливості активного навчання у курсі морської англійської мовиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
кудрявцева.pdf326,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.