Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1145
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кулікова, Ірина | - |
dc.date.accessioned | 2022-03-31T13:47:53Z | - |
dc.date.available | 2022-03-31T13:47:53Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Кулікова, Ірина Особливості викладання широкого читання на уроці англійської мови для моряків / І. Кулікова // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [ред. кол.: М.М.Чепіль(гол. ред.), О.М.Кобрій, О.Є.Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2021. – Вип. 12/44 : Педагогіка. – С. 125-129 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1145 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються основні та актуальні особливості викладання екстен-сивного читання на занятті англійської мови для моряків. Перераховано основні специфічні завдання під час вивчення морської англійської мови: методичні; пізнавальні; практичні. Визначено принципи навчання читання з Модельного курсу 3.17 «Морська англійська мова», а саме: мотивація, різноманітність жанрів для читання; задоволення інтересів та цінностей студентів морської галузі; врахування рівня мови студентів для виконання завдань з екстенсивного читання. Визначено мету екстенсивного читання «Морської англійської мови» – заохотити інтерес студентів, прищепити бажання до читання великих, автентич-них текстів, що включають чотири мовні навички: читання, письмо, аудіювання, говоріння. Цілеспрямована робота над певними мовними явищами не має проводитися, оскільки основ-ною метою екстенсивного читання є заохочення процесу читання довших текстів із певним сюжетом, відтворення певних реалій, пов’язаних із морем та роботою на морі, а також роз-виток інтересу до читання нетехнічних текстів на морські теми. Згадано основні переваги екстенсивного читання: використання на занятті «великого обсягу інформації»; підвищення загальної мовної компетентності студентів; закріплення раніше вивчених лексичних одиниць; вдосконалення письмової мови: мотивація студентів морської сфери до читання; закріплення раніше вивчених мовних понять, умінь та навичок; підвищення впевненості при читанні великих обсягів тексту; розвиток навичок передбачення подій. Запропоновано завдання для розуміння текстів та їх аналізу: Обговорення, Перевірка розуміння, Обговорення – Що ви думаєте?, Альтернативні дії / план. Перелічено основні вимоги до оцінювання студентів під час заняття екстенсивного читання англійських текстів морської тематики: доречність, грамотність, точність, вільність | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.subject | екстенсивне читання | uk_UA |
dc.subject | англійська мова | uk_UA |
dc.subject | морський | uk_UA |
dc.subject | автентичні тексти | uk_UA |
dc.title | Peculiarities of the teaching extensive reading at the English lesson for mariners | uk_UA |
dc.title.alternative | Особливості викладання широкого читання на уроці англійської мови для моряків | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
кулікова.pdf | 330,46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.