Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1146
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛенюк, Наталя-
dc.date.accessioned2022-03-31T13:53:34Z-
dc.date.available2022-03-31T13:53:34Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЛенюк, Наталя Використання навчальних стратегій у процесі самостійної роботи студентів нелінгвістичних спеціальностей / Н. Ленюк // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [ред. кол.: М.М.Чепіль(гол. ред.), О.М.Кобрій, О.Є.Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2021. – Вип. 12/44 : Педагогіка. – С. 130-134uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1146-
dc.description.abstractУ статті подано аналіз проблеми використання навчальних стратегій у контексті організації ефективної самостійної роботи студентів нелінгвістичних спеціальностей. Розгляну-то різні підходи до питання формування та використання навчальних стратегій у процесі фор-мування іншомовної компетентності. З огляду на теоретичні напрацювання вчених та резуль-тати власного практичного досвіду встановлено, що формування іншомовної комунікативної компетентності в процесі самостійної роботи спрямоване на реалізацію особистісно орієнтованих стратегій навчання, які створюють умови для самостійного управління пізнавальним процесом і реалізації творчих здібностей студента. У статті виокремлено фактори, які впливають на формування ефективних навчальних стратегій у процесі формування іншомовної комунікативної компетентності студентів нелінгвістичних спеціальностей. Основна увага приділяється вирішенню проблеми використання навчальних стратегій у процесі формування іншомовної компетентності, створення системи керування самостійною роботою студентів. Метою цієї статті є виділення особливостей використання навчальних стратегій у процесі самостійної роботи студентів нелінгвістичних спеціальностей. Визначено, що структура самостійної роботи в навчанні іноземної мови складається з мотиваційного і виконавчого компонентів. З’ясовано, що оволодіння студентами іноземною комунікативною компетентністю є важливою передумовою успішності їх майбутньої діяльності як фахівців, здатних у процесі самостійної діяльності підвищувати свій професійний рівень. У статті розглянуті теоретичні основи вико-ристання різних навчальних стратегій у процесі самостійної роботи студентів нелінгвістичних спеціальностей. Під час формування компетентності з іноземної мови потрібно використовува-ти проблемно-пошукові та проєктні технологіїuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectнавчальні стратегіїuk_UA
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA
dc.subjectформування навчальних стратегійuk_UA
dc.subjectіншомовна комунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectпроєктні технологіїuk_UA
dc.titleВикористання навчальних стратегій у процесі самостійної роботи студентів нелінгвістичних спеціальностейuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ленюк.pdf308,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.