Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1146
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ленюк, Наталя | - |
dc.date.accessioned | 2022-03-31T13:53:34Z | - |
dc.date.available | 2022-03-31T13:53:34Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Ленюк, Наталя Використання навчальних стратегій у процесі самостійної роботи студентів нелінгвістичних спеціальностей / Н. Ленюк // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [ред. кол.: М.М.Чепіль(гол. ред.), О.М.Кобрій, О.Є.Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2021. – Вип. 12/44 : Педагогіка. – С. 130-134 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1146 | - |
dc.description.abstract | У статті подано аналіз проблеми використання навчальних стратегій у контексті організації ефективної самостійної роботи студентів нелінгвістичних спеціальностей. Розгляну-то різні підходи до питання формування та використання навчальних стратегій у процесі фор-мування іншомовної компетентності. З огляду на теоретичні напрацювання вчених та резуль-тати власного практичного досвіду встановлено, що формування іншомовної комунікативної компетентності в процесі самостійної роботи спрямоване на реалізацію особистісно орієнтованих стратегій навчання, які створюють умови для самостійного управління пізнавальним процесом і реалізації творчих здібностей студента. У статті виокремлено фактори, які впливають на формування ефективних навчальних стратегій у процесі формування іншомовної комунікативної компетентності студентів нелінгвістичних спеціальностей. Основна увага приділяється вирішенню проблеми використання навчальних стратегій у процесі формування іншомовної компетентності, створення системи керування самостійною роботою студентів. Метою цієї статті є виділення особливостей використання навчальних стратегій у процесі самостійної роботи студентів нелінгвістичних спеціальностей. Визначено, що структура самостійної роботи в навчанні іноземної мови складається з мотиваційного і виконавчого компонентів. З’ясовано, що оволодіння студентами іноземною комунікативною компетентністю є важливою передумовою успішності їх майбутньої діяльності як фахівців, здатних у процесі самостійної діяльності підвищувати свій професійний рівень. У статті розглянуті теоретичні основи вико-ристання різних навчальних стратегій у процесі самостійної роботи студентів нелінгвістичних спеціальностей. Під час формування компетентності з іноземної мови потрібно використовува-ти проблемно-пошукові та проєктні технології | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | навчальні стратегії | uk_UA |
dc.subject | самостійна робота | uk_UA |
dc.subject | формування навчальних стратегій | uk_UA |
dc.subject | іншомовна комунікативна компетентність | uk_UA |
dc.subject | проєктні технології | uk_UA |
dc.title | Використання навчальних стратегій у процесі самостійної роботи студентів нелінгвістичних спеціальностей | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ленюк.pdf | 308,21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.