Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1147
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛісовська, Тетяна-
dc.date.accessioned2022-03-31T13:58:05Z-
dc.date.available2022-03-31T13:58:05Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЛісовська, Тетяна Сутність інтерактивних технологій навчання та їх можливості в розвитку творчих здібностей особистості / Т. Лісовська // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [ред. кол.: М.М.Чепіль(гол. ред.), О.М.Кобрій, О.Є.Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2021. – Вип. 12/44 : Педагогіка. – С. 135-139uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1147-
dc.description.abstractУ статті автором теоретично обґрунтовано ефективність інтерактивних технологій навчання в процесі розвитку творчих здібностей студентів. Чинна система професійної підготовки досить успішно забезпечує засвоєння майбутніми педагогами знань, умінь і нави-чок професійної діяльності, а ось розвиток інших професійних якостей є складним процесом, що вимагає значного підвищення значення професійного виховання, актуалізації процесів самопізнання й самовдосконалення. Вища освіта займає особливе місце в освітній системі, бо вона безпосередньо готує молодь до трудової діяльності, забезпечуючи при цьому різнобічний інтелектуальний розви-ток. Вітчизняна система вищої освіти, заснована на стійких традиціях, гнучко реагує на вимоги сучасності і є передовою в галузі впровадження інноваційних технологій. Учені і практики дедалі більше переконуються, що для здійснення сучасних цілей освіти необхідна зміна фундаментальних принципів навчання, їх філософсько-методологічної парадигми. Однією з таких парадигм може бути визнано інноваційне навчання, що включає в себе нові освітні процеси, нові технології.Ретельне вивчення і аналіз вітчизняної педагогіки дають змогу констатувати, що упро-довж XX століття педагогічна технологія виступала предметом багатьох дискусій та науко-вих суперечок. Жоден видатний педагог не міг обійти проблему технологізації освітнього про-цесу. Настільки широкий інтерес до педагогічних технологій викликаний різними мотивами: одні вчені традиційно слідують модним напрямом; інші стурбовані станом освіти і вбачають у технологізації чергову панацею від усіх негараздів; треті вважають, що технологізація – об’єктивний процес, який підготував етап еволюції освіти для вирішення якісно інших завдань.Використання інтерактивних технологій у сфері освіти показало, що з’явилися засоби, спроможні перевести сферу освіти на новий щабель – щабель технології. Створення високо-ефективних технологій навчання дає змогу не тільки студентам підвищувати ефективність засвоєння навчального матеріалу, але і педагогам приділяти більше уваги питанням індивідуального та особистісного зростання студентів.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectосвітня діяльністьuk_UA
dc.subjectстудентuk_UA
dc.subjectвикладачuk_UA
dc.subjectдіалогuk_UA
dc.titleСутність інтерактивних технологій навчання та їх можливості в розвитку творчих здібностей особистостіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
лісовська.pdf331,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.