Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1147
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лісовська, Тетяна | - |
dc.date.accessioned | 2022-03-31T13:58:05Z | - |
dc.date.available | 2022-03-31T13:58:05Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Лісовська, Тетяна Сутність інтерактивних технологій навчання та їх можливості в розвитку творчих здібностей особистості / Т. Лісовська // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [ред. кол.: М.М.Чепіль(гол. ред.), О.М.Кобрій, О.Є.Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2021. – Вип. 12/44 : Педагогіка. – С. 135-139 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1147 | - |
dc.description.abstract | У статті автором теоретично обґрунтовано ефективність інтерактивних технологій навчання в процесі розвитку творчих здібностей студентів. Чинна система професійної підготовки досить успішно забезпечує засвоєння майбутніми педагогами знань, умінь і нави-чок професійної діяльності, а ось розвиток інших професійних якостей є складним процесом, що вимагає значного підвищення значення професійного виховання, актуалізації процесів самопізнання й самовдосконалення. Вища освіта займає особливе місце в освітній системі, бо вона безпосередньо готує молодь до трудової діяльності, забезпечуючи при цьому різнобічний інтелектуальний розви-ток. Вітчизняна система вищої освіти, заснована на стійких традиціях, гнучко реагує на вимоги сучасності і є передовою в галузі впровадження інноваційних технологій. Учені і практики дедалі більше переконуються, що для здійснення сучасних цілей освіти необхідна зміна фундаментальних принципів навчання, їх філософсько-методологічної парадигми. Однією з таких парадигм може бути визнано інноваційне навчання, що включає в себе нові освітні процеси, нові технології.Ретельне вивчення і аналіз вітчизняної педагогіки дають змогу констатувати, що упро-довж XX століття педагогічна технологія виступала предметом багатьох дискусій та науко-вих суперечок. Жоден видатний педагог не міг обійти проблему технологізації освітнього про-цесу. Настільки широкий інтерес до педагогічних технологій викликаний різними мотивами: одні вчені традиційно слідують модним напрямом; інші стурбовані станом освіти і вбачають у технологізації чергову панацею від усіх негараздів; треті вважають, що технологізація – об’єктивний процес, який підготував етап еволюції освіти для вирішення якісно інших завдань.Використання інтерактивних технологій у сфері освіти показало, що з’явилися засоби, спроможні перевести сферу освіти на новий щабель – щабель технології. Створення високо-ефективних технологій навчання дає змогу не тільки студентам підвищувати ефективність засвоєння навчального матеріалу, але і педагогам приділяти більше уваги питанням індивідуального та особистісного зростання студентів. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | освітня діяльність | uk_UA |
dc.subject | студент | uk_UA |
dc.subject | викладач | uk_UA |
dc.subject | діалог | uk_UA |
dc.title | Сутність інтерактивних технологій навчання та їх можливості в розвитку творчих здібностей особистості | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
лісовська.pdf | 331,94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.