Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1151
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Криштанович, Мирослав | - |
dc.date.accessioned | 2022-04-04T12:54:46Z | - |
dc.date.available | 2022-04-04T12:54:46Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Криштанович, Мирослав. Особливості структури формування професійної компетентності майбутнього учителя / М. Криштанович // Молодь і ринок. - 2018. - № 8. - С. 22-25. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1151 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто структуру професійно-педагогічної компетентності, яка є важливим показником професійного розвитку кожного учителя, викладача. Проаналізовано праці вчених щодо структури професійно-педагогічної компетентності учителя, визначено шляхи формування, виокремлено певні критерії та показники сформованості професійно-педагогічної компетентності майбутнього учителя. Встановлено, що професійно-педагогічна компетентність в багатьох випадках визначається специфікою виконуваної професійної діяльності та її приналежністю до визначених типів професій. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич: Коло | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | педагогіка | uk_UA |
dc.subject | учитель | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | структура компетентності | uk_UA |
dc.title | Особливості структури формування професійної компетентності майбутнього учителя | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
141862-Текст статті-304220-1-10-20180907.pdf | 307,53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.