Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1154
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОсадча, Катерина-
dc.date.accessioned2022-04-04T13:07:16Z-
dc.date.available2022-04-04T13:07:16Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationОсадча, Катерина. Досвід тьюторства та підготовки тьюторів у Польщі / К. Осадча // Молодь і ринок. - 2018. - № 8. - С. 37-42.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1154-
dc.description.abstractДосліджено становлення тьюторства у Польщі, що розвивалося під впливом монастирських шкіл та університетів, у XVIII – XIX ст. практично не застосовувалось як форма індивідуального навчання через відносно високі витрати, а нині постає актуальним у зв’язку із процесами модернізації польської освіти. Виділено тематичні напрями польських наукових робіт з тьюторства. Подано варіанти визначення поняття “тьютор” і “тьюторство” у польській педагогічній думці. З’ясовано, що у Польщі програми підготовки тьюторів протягом певного часу проводились в академічних та неурядових організаціях в основному шляхом проведення тренінгів. Навчальні заклади Польщі пропонують підготовку тьюторів через аспірантуру. Визначено напрями використання досвіду Польщі, що мають адаптаційний потенціал у підготовці тьюторів в Україні.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectтьюторствоuk_UA
dc.subjectпідготовка тьюторівuk_UA
dc.subjectдосвід Польщіuk_UA
dc.subjectтьюторскі програмиuk_UA
dc.titleДосвід тьюторства та підготовки тьюторів у Польщіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
132438-Текст статті-304230-1-10-20180908.pdf240,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.