Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1157
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСидор, Михайло-
dc.date.accessioned2022-04-04T13:19:23Z-
dc.date.available2022-04-04T13:19:23Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСидор, Михайло. Аспекти пізнання та оволодіння художнім рисунком як виразною формою професійного поступу художника / М. Сидор // Молодь і ринок. - 2018. - № 8. - С. 54-59.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1157-
dc.description.abstractУ статті подається загальний аналіз реформування сучасної мистецької освіти, її курсу, моделі, змісту, окреслюються засади актуалізації та ступінь значимості рисунка як важливої компоненти формування фахової компетентності майбутнього художника, визначаються й обґрунтовуються ключові позиції та формат безпосередньої дієвості художнього рисунка, принципів і механізмів освоєння його як на теоретичному, так і практичному рівні. Також доводиться, що успішність досягнень в оволодінні художнім рисунком визначається максимальним інтегруванням набутої бази рисунку як такого у власну художньо-творчу діяльність, формуванням на цій основі високого мистецького потенціалу, синтезом у ньому усіх можливих різновидів художньо-творчого прояву.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич : Колоuk_UA
dc.subjectмистецтвоuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectхудожній рисунокuk_UA
dc.subjectпізнанняuk_UA
dc.subjectоволодінняuk_UA
dc.subjectтворчістьuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.titleАспекти пізнання та оволодіння художнім рисунком як виразною формою професійного поступу художникаuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
141869-Текст статті-304236-1-10-20180908.pdf329,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.