Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1158
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОпалюк, Тетяна-
dc.date.accessioned2022-04-04T13:23:14Z-
dc.date.available2022-04-04T13:23:14Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationОпалюк, Тетяна. Роль соціо-дидактичного середовища у підготовці майбутніх учителів до написання есе на соціально значущу тематику / Т. Опалюк // Молодь і ринок. - 2018. - № 8. - С. 60-65.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1158-
dc.description.abstractУ статті представлено результати комплексного дослідження сутності, ключових характеристик та ролі соціо-дидактичного середовища у підготовці майбутніх вчителів до написання есе на соціальну, соціально-педагогічну тематику. Аналізується науково-методична література з проблем формування освітнього простору, навчального середовища, позитивного мікроклімату у процесі професійного становлення спеціаліста, особливостей психологічного супроводу навчальної діяльності студентів у його контексті.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectсоціо-дидактичне середовищеuk_UA
dc.subjectесеuk_UA
dc.subjectособистісно орієнтована освітаuk_UA
dc.subjectцілісний освітній простірuk_UA
dc.subjectосвітнє середовищеuk_UA
dc.subjectпсихологічний мікрокліматuk_UA
dc.titleРоль соціо-дидактичного середовища у підготовці майбутніх учителів до написання есе на соціально значущу тематикуuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
141870-Текст статті-304238-1-10-20180908.pdf329,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.