Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1158
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Опалюк, Тетяна | - |
dc.date.accessioned | 2022-04-04T13:23:14Z | - |
dc.date.available | 2022-04-04T13:23:14Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Опалюк, Тетяна. Роль соціо-дидактичного середовища у підготовці майбутніх учителів до написання есе на соціально значущу тематику / Т. Опалюк // Молодь і ринок. - 2018. - № 8. - С. 60-65. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1158 | - |
dc.description.abstract | У статті представлено результати комплексного дослідження сутності, ключових характеристик та ролі соціо-дидактичного середовища у підготовці майбутніх вчителів до написання есе на соціальну, соціально-педагогічну тематику. Аналізується науково-методична література з проблем формування освітнього простору, навчального середовища, позитивного мікроклімату у процесі професійного становлення спеціаліста, особливостей психологічного супроводу навчальної діяльності студентів у його контексті. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич: Коло | uk_UA |
dc.subject | соціо-дидактичне середовище | uk_UA |
dc.subject | есе | uk_UA |
dc.subject | особистісно орієнтована освіта | uk_UA |
dc.subject | цілісний освітній простір | uk_UA |
dc.subject | освітнє середовище | uk_UA |
dc.subject | психологічний мікроклімат | uk_UA |
dc.title | Роль соціо-дидактичного середовища у підготовці майбутніх учителів до написання есе на соціально значущу тематику | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
141870-Текст статті-304238-1-10-20180908.pdf | 329,96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.