Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1161
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілан, Тетяна-
dc.date.accessioned2022-04-04T13:48:20Z-
dc.date.available2022-04-04T13:48:20Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБілан, Тетяна. Мистецтво як чинник творчо-особистісної спрямованості освіти / Т. Білан // Молодь і ринок. - 2018. - № 8. - С. 76-80.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1161-
dc.description.abstractУ статті аналізуються чинники впливу освіти на розвиток духовної культури особистості та висвітлюються особливості філософсько-педагогічного осмислення ролі мистецтва в освітньому просторі. Доведено, що мистецтво виступає основою розвитку творчої індивідуальності за умови його залучення до творчої взаємодії з ним на засадах педагогіки мистецтва, що поєднує в собі усі його педагогічні функції й репрезентує невичерпність педагогічного і творчого потенціалу мистецтва. Констатовано, що посилення уваги до культуротворчого й креативного потенціалу освіти спричинює зміну соціокультурного статусу мистецтва, тим самим зумовлює набуття мистецтвом ролі важливого чинника забезпечення творчої та індивідуально-особистісної спрямованості освіти й перетворення мистецтва на важливий компонент змісту освіти.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectмистецтвоuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectпедагогіка мистецтваuk_UA
dc.subjectхудожнє пізнанняuk_UA
dc.subjectкультура,uk_UA
dc.subjectкультуро- творчістьuk_UA
dc.subjectтворча особистістьuk_UA
dc.subjectхудожня культураuk_UA
dc.titleМистецтво як чинник творчо-особистісної спрямованості освітиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
141875-Текст статті-304250-1-10-20180908.pdf318,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.