Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1164
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНікітіна, Наталя-
dc.contributor.authorЛакійчук, Ольга-
dc.date.accessioned2022-04-05T07:19:11Z-
dc.date.available2022-04-05T07:19:11Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationНікітіна, Наталя Застосування цифрових технологій у викладанні іноземної мови / Н. Нікітіна, О. Лакійчук // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [ред. кол.: М.М.Чепіль(гол. ред.), О.М.Кобрій, О.Є.Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2021. – Вип. 12/44 : Педагогіка. – С. 151-157uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1164-
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз цифрових технологій та онлайн-інструментів, котрі можуть бути використаними для тренування всіх чотирьох видів мовленнєвої діяльності. Крім того, проведено анкетування близько 200 студентів освітнього рівня «бакалавр» та «магістр» фізико-математичного факультету та інституту матеріалознавства та зварювання ім. Є.О. Патона. Проведено аналіз їх відповідей стосовно рівня володіння навичка-ми мовленнєвої діяльності та тематики завдань для розвитку кожного окремого виду мовленнєвої діяльності. Тематика завдань для тренування кожного окремого виду мовленнєвої діяльності була розділена на три категорії – загальновживана, загальнотехнічна та вузькоспеціалізована. В опитуванні зверталась увага на курс, на якому навчається студент (початковим курсам освітнього рівня «бакалавр» більш притаманний вибір загальновживаної тематики для тренування мовленнєвих навичок з іноземної мови, а сту-денти освітнього рівня «магістр» для кожного з видів мовленнєвої діяльності здебільшого вибирали вузькоспеціалізовані тексти та інформацію, що зумовлено безумовно рівнем знань професійної лексики та термінології рідною та іноземною мовами). Завдяки отриманим результатам стало можливим проаналізувати та підібрати найбільш зручні та корисні онлайн-інструменти для розробки завдань для тренування читання, аудіювання, говоріння та письма. Зроблено огляд безплатних версій платформ, котрі можуть бути використані в процесі викладання іноземної мови, а саме: Google Classroom та Google Forms, Wizer me, Nearpod.com, Classtime.com. Розглянуто всі види безплатних завдань, котрі можуть бути створені на базі цих платформ, перераховані наявні види завдань для кожного окремого виду мовленнєвої діяльності. Крім того, подані приклади використання таких цифрових інструментів, як Kahoot.com, Quizlet.com та Wordwall.com, та описані випадки та умови доречного їх використанняuk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectвиди мовленнєвої діяльностіuk_UA
dc.subjectговорінняuk_UA
dc.subjectаудіюванняuk_UA
dc.subjectзагальнотехнічна моваuk_UA
dc.subjectпрофесійно орієнтований текстuk_UA
dc.titleUse of digital tools in English teachinguk_UA
dc.title.alternativeЗастосування цифрових технологій у викладанні іноземної мовиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
нікітіна.pdf317,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.