Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1165
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Серман, Леся | - |
dc.date.accessioned | 2022-04-05T07:22:59Z | - |
dc.date.available | 2022-04-05T07:22:59Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Серман, Леся Проблема самопрезентації викладача іноземних мов у системі дистанційної освіти / Л. Серман // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [ред. кол.: М.М.Чепіль(гол. ред.), О.М.Кобрій, О.Є.Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2021. – Вип. 12/44 : Педагогіка. – С. 158-164 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1165 | - |
dc.description.abstract | Самопрезентація викладача іноземних мов – це важливий інструмент його професійного становлення та формування позитивного професійного іміджу. Метою цього дослідження є розгляд проблеми самопрезентації викладача іноземних мов у системі дистан-ційної освіти. Робиться спроба дослідити канали та визначити основні методи на принципи самопрезентації викладача іноземних мов. Нагальний перехід освітнього процесу ЗВО в дис-танційну форму змінив звичний формат взаємодії «викладач-студент», який в основному реалізовувався до, під час та після занять в аудиторіях. Технологічно опосередковане сере-довище Інтернету обмежує певні аспекти невербального спілкування, яке становить значну частину іміджформуючої інформації, що змушує викладача спиратися на доступні в таких умовах інструменти самопрезентації. У статті аналізуються проблематика самопрезента-ції викладача іноземних мов в умовах синхронної та асинхронної комунікації. Розглядаються особливості самопрезентації під час онлайн-заняття, складністю якої є спілкування в реаль-ному часі через технологічні засоби онлайн-зв’язку і неможливість ретельно продумати кожне слово. Відповідно, досліджується самопрезентація викладача через взаємодію не в реальному часі, де провідне місце займають персональні сторінки в соціальних мережах, професійних онлайн-спільнотах, платформах дистанційного навчання, наукових платформах, застосунках для обміну повідомленнями. Завдяки аналізу наукових досліджень встановлено, що активна соціальна присутність викладача, його відкритість та безпосередність виступають осно-вними принципами самопрезентації. Відповідно до принципів, виокремлено методи самопре-зентації викладача іноземних мов, а саме: проєктування навчального продукту в умовах сере-довища Інтернету, безперервне оцінювання, збільшення каналів комунікації | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | самопрезентація | uk_UA |
dc.subject | саморозкриття | uk_UA |
dc.subject | соціальна присутність | uk_UA |
dc.subject | онлайн-освіта | uk_UA |
dc.subject | синхронна взаємодія | uk_UA |
dc.subject | асинхронна взаємодія | uk_UA |
dc.title | Проблема самопрезентації викладача іноземних мов у системі дистанційної освіти | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
серман.pdf | 361,11 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.