Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1165
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСерман, Леся-
dc.date.accessioned2022-04-05T07:22:59Z-
dc.date.available2022-04-05T07:22:59Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСерман, Леся Проблема самопрезентації викладача іноземних мов у системі дистанційної освіти / Л. Серман // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [ред. кол.: М.М.Чепіль(гол. ред.), О.М.Кобрій, О.Є.Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2021. – Вип. 12/44 : Педагогіка. – С. 158-164uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1165-
dc.description.abstractСамопрезентація викладача іноземних мов – це важливий інструмент його професійного становлення та формування позитивного професійного іміджу. Метою цього дослідження є розгляд проблеми самопрезентації викладача іноземних мов у системі дистан-ційної освіти. Робиться спроба дослідити канали та визначити основні методи на принципи самопрезентації викладача іноземних мов. Нагальний перехід освітнього процесу ЗВО в дис-танційну форму змінив звичний формат взаємодії «викладач-студент», який в основному реалізовувався до, під час та після занять в аудиторіях. Технологічно опосередковане сере-довище Інтернету обмежує певні аспекти невербального спілкування, яке становить значну частину іміджформуючої інформації, що змушує викладача спиратися на доступні в таких умовах інструменти самопрезентації. У статті аналізуються проблематика самопрезента-ції викладача іноземних мов в умовах синхронної та асинхронної комунікації. Розглядаються особливості самопрезентації під час онлайн-заняття, складністю якої є спілкування в реаль-ному часі через технологічні засоби онлайн-зв’язку і неможливість ретельно продумати кожне слово. Відповідно, досліджується самопрезентація викладача через взаємодію не в реальному часі, де провідне місце займають персональні сторінки в соціальних мережах, професійних онлайн-спільнотах, платформах дистанційного навчання, наукових платформах, застосунках для обміну повідомленнями. Завдяки аналізу наукових досліджень встановлено, що активна соціальна присутність викладача, його відкритість та безпосередність виступають осно-вними принципами самопрезентації. Відповідно до принципів, виокремлено методи самопре-зентації викладача іноземних мов, а саме: проєктування навчального продукту в умовах сере-довища Інтернету, безперервне оцінювання, збільшення каналів комунікаціїuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectсамопрезентаціяuk_UA
dc.subjectсаморозкриттяuk_UA
dc.subjectсоціальна присутністьuk_UA
dc.subjectонлайн-освітаuk_UA
dc.subjectсинхронна взаємодіяuk_UA
dc.subjectасинхронна взаємодіяuk_UA
dc.titleПроблема самопрезентації викладача іноземних мов у системі дистанційної освітиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
серман.pdf361,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.