Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1167
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стинська, Вікторія | - |
dc.contributor.author | Карпенко, Ореста | - |
dc.date.accessioned | 2022-04-05T07:36:42Z | - |
dc.date.available | 2022-04-05T07:36:42Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Стинська, Вікторія Тренінгові технології у практиці підготовки майбутніх викладачів закладу вищої освіти / В. Стинська, О. Карпенко // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [ред. кол.: М.М.Чепіль(гол. ред.), О.М.Кобрій, О.Є.Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2021. – Вип. 12/44 : Педагогіка. – С. 172-177 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1167 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено актуальній проблемі шляхів реалізації тренінгових технологій у практиці підготовки майбутніх викладачів ЗВО. На основі аналізу наукової літератури висвітлено сутність категорії «тренінг». Встановлено, що «тренінг» є бага-тогранним поняттям: розглядається вченими з різних позицій – правового, економічного, соціального, педагогічного, філософського. Тренінг у процесі професійної підготовки майбутніх викладачів ЗВО ми розглядаємо як педагогічну технологію навчання, оскільки він має чіткий алгоритм використання та гарантує досягнення запланованого результа-ту. Його метою є формування в студентів програмових результатів навчання, організації різних видів діяльності, виховання особистісного ставлення до розв’язання ситуаційних задач у професійній діяльності.Проаналізовано види тренінгу, структуру та методику його проведення. Розро-блено методику проведення інтенсив-тренінгу «Професійна компетентність – осно-ва становлення сучасного викладача закладу вищої освіти» для студентів спеціаль-ності 011 «Освітні, педагогічні науки», мета якого – формування загальних орієнтацій у сфері компетентнісного підходу та практичних вмінь та навичок успішно розв’язувати завдання навчання й виховання; бути соціально активним в суспільстві; систематично підвищувати професійну культуру та педагогічну майстерність; бути готовим до якісної оцінки своєї праці. У процесі інтенсив-тренінгу застосовувалася система методів актив-ного навчання, а саме: кейси, ігрові методи, групові дискусії, мозковий штурм, відеоаналіз та ін.Зроблено висновок, що застосування тренінгу на практичних заняттях допомагає викладачеві розвивати у студентів професійні здібності та вміння бути креативним, адаптованим та гнучким до нової інформації, здатним до професійного зростання. Тому тренінг можна вважати новою технологією в освітньому процесі, яка адаптує майбутніх викладачів до професії, оскільки має на меті поопераційне впровадження різних видів педагогічних нововведень, які викликають зміни в традиційному педагогічному процесі | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | тренінг | uk_UA |
dc.subject | тренінгові технології | uk_UA |
dc.subject | викладач | uk_UA |
dc.title | Тренінгові технології у практиці підготовки майбутніх викладачів закладу вищої освіти | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
стинська (6).pdf | 315,43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.