Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1168
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стовпник, Наталя | - |
dc.contributor.author | Андріяшик, Оксана | - |
dc.date.accessioned | 2022-04-05T07:42:08Z | - |
dc.date.available | 2022-04-05T07:42:08Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Стовпник, Наталя Інтерaктивнi форми вивчення української мови як іноземної / Н. Стовпник, О. Андріяшик // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [ред. кол.: М.М.Чепіль(гол. ред.), О.М.Кобрій, О.Є.Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2021. – Вип. 12/44 : Педагогіка. – С. 178-182 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1168 | - |
dc.description.abstract | У статті здійснено спробу огляду застосування деяких форм активізації проце-су вивчення української мови як іноземної у вищій школі. Проаналізовано такі види діяльності, як проблемне заняття, організація ділових та рольових ігор. Визначено вимоги щодо їхнього застосування; з’ясовано основні етапи впровадження, проаналізовано чинники, що сприяють успішній співпраці викладачів та студентів у педагогічному процесі. Дослідження деяких форм активізації роботи студентів на заняттях з української мови як іноземної засвідчили, що існує потреба урізноманітнювати форми подачі матеріалу. Однак складність упровад-ження інтерактивних методів навчання вимагає від викладача досконалого знання методики їх організації. З’ясовано, що головна мета інтерактивних методів – розвиток творчого мис-лення, творчого підходу до діяльності, формування дослідницьких навичок. Згадані проблемні заняття, «круглі столи», ділові та рольові ігри – лише деякі форми організації навчання, які, однак, приносять неабиякий позитивний результат. У загальних рисах розглянуто також коло проблем, які виникають під час організації інтерактивного навчання.Значну увагу у статті приділено ролі студентів у інтерактивному навчанні, а також основ-ним завданням викладача протягом заняття. Визначено умови, за яких можливо застосовува-ти згадані техніки, обґрунтовано їхню доцільність залежно від рівня підготовки студентської аудиторії. Зазначено, що на початковому етапі вивчення мови викладач має поглиблювати у слухачів мотивацію навчання. З часом, коли у слухачів розширюється обсяг лексики і базо-вих теоретичних знань мови, стає можливим втілювати більш складні інтерактивні форми навчання, які дозволяють їм спілкуватися між собою та з викладачем. На думку авторів, використання інтерактивних форм дає змогу максимально наблизити навчальний процес до практичної діяльності | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | українська мова як іноземна | uk_UA |
dc.subject | інтерактивні технології | uk_UA |
dc.subject | форми організації роботи | uk_UA |
dc.subject | круглі столи | uk_UA |
dc.subject | ілові й рольові ігри | uk_UA |
dc.subject | проблемне навчання | uk_UA |
dc.title | Інтерaктивнi форми вивчення української мови як іноземної | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
стовпник.pdf | 308,24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.