Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1168
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтовпник, Наталя-
dc.contributor.authorАндріяшик, Оксана-
dc.date.accessioned2022-04-05T07:42:08Z-
dc.date.available2022-04-05T07:42:08Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСтовпник, Наталя Інтерaктивнi форми вивчення української мови як іноземної / Н. Стовпник, О. Андріяшик // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [ред. кол.: М.М.Чепіль(гол. ред.), О.М.Кобрій, О.Є.Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2021. – Вип. 12/44 : Педагогіка. – С. 178-182uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1168-
dc.description.abstractУ статті здійснено спробу огляду застосування деяких форм активізації проце-су вивчення української мови як іноземної у вищій школі. Проаналізовано такі види діяльності, як проблемне заняття, організація ділових та рольових ігор. Визначено вимоги щодо їхнього застосування; з’ясовано основні етапи впровадження, проаналізовано чинники, що сприяють успішній співпраці викладачів та студентів у педагогічному процесі. Дослідження деяких форм активізації роботи студентів на заняттях з української мови як іноземної засвідчили, що існує потреба урізноманітнювати форми подачі матеріалу. Однак складність упровад-ження інтерактивних методів навчання вимагає від викладача досконалого знання методики їх організації. З’ясовано, що головна мета інтерактивних методів – розвиток творчого мис-лення, творчого підходу до діяльності, формування дослідницьких навичок. Згадані проблемні заняття, «круглі столи», ділові та рольові ігри – лише деякі форми організації навчання, які, однак, приносять неабиякий позитивний результат. У загальних рисах розглянуто також коло проблем, які виникають під час організації інтерактивного навчання.Значну увагу у статті приділено ролі студентів у інтерактивному навчанні, а також основ-ним завданням викладача протягом заняття. Визначено умови, за яких можливо застосовува-ти згадані техніки, обґрунтовано їхню доцільність залежно від рівня підготовки студентської аудиторії. Зазначено, що на початковому етапі вивчення мови викладач має поглиблювати у слухачів мотивацію навчання. З часом, коли у слухачів розширюється обсяг лексики і базо-вих теоретичних знань мови, стає можливим втілювати більш складні інтерактивні форми навчання, які дозволяють їм спілкуватися між собою та з викладачем. На думку авторів, використання інтерактивних форм дає змогу максимально наблизити навчальний процес до практичної діяльностіuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectукраїнська мова як іноземнаuk_UA
dc.subjectінтерактивні технологіїuk_UA
dc.subjectформи організації роботиuk_UA
dc.subjectкруглі столиuk_UA
dc.subjectілові й рольові ігриuk_UA
dc.subjectпроблемне навчанняuk_UA
dc.titleІнтерaктивнi форми вивчення української мови як іноземноїuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стовпник.pdf308,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.